zdjęcia z wystawy

1. Data: 2004-03-28 02:11:57

Temat: zdjęcia z wystawy
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wrzuciłam trochę zdjęć z wystawy DMC:
http://www.szpilka.netnafta.pl/wystawaDMC/wystawaDMC
.html

mam nadzieję, że wszystko działa, bo uczyłam się na niej robić popup-y i
nie do końca jestem pewna swoich umiejętności.

Dla zainteresowanych bukieciarstwem wrzuciłam też fotki z wystawy
Hortiflora:
http://www.szpilka.netnafta.pl/hortiflora2004/hortif
lora2004.html

Ta strona jest bez udziwnień ;)

Pozdrawiam
Julita
--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-03-28 07:46:05

Temat: Re: zdjęcia z wystawy
Od: "vernon" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
> mam nadzieję, że wszystko działa, bo uczyłam się na niej robić popup-y i
> nie do końca jestem pewna swoich umiejętności.

Ciesze sie, ze przynajmniej tak moge poogladac :), bo ze wzgledu na chorobe
mojego synka zostalam uziemniona i moglam pojsc :(
Niektore zdjecia sa jednak niewidoczne, choc po otworzeniu pop-up'a
pojawiaja sie.
Dzieki

pozdr
Kamila (Warszawa)

1. Data: 2004-03-28 10:06:05

Od: "AnnaB" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki, Juleczko!
Zastanawiam się tylko nad jednym. Oglądając zdjecia nie do końca jestem tego
pewna. Czy te wszyskie hafty to xxx? Z regulaminu właśnie ogłoszonego
konkursu też nie mogę wywnioskować, czy w konkursie biorą udział tylk
krzyżyki.
Pozdrowionka!
Anna v. G.

1. Data: 2004-03-28 11:21:01

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AnnaB napisał:
> [...]
> pewna. Czy te wszyskie hafty to xxx? Z regulaminu właśnie ogłoszonego
> konkursu też nie mogę wywnioskować, czy w konkursie biorą udział tylk

Ja bym obstawiala ze kategorii I moze byc nie tylko krzyzykowy , a w
kategorii II jak napisano haft krzyzykowy :)

" z regulaminu"
* I kategoria - Haft na rzeczach użytkowych - hafty na ręcznikach,
kosmetyczkach, puzderkach, bluzkach, spodniach, kieszeniach, odzieży itp.
* II kategoria - Haft krzyżykowy - obrazki. Każdy uczestnik może
zgłosić na konkurs do 2 prac. Zgłoszone prace w kategorii II nie mogą
przekraczać 50 cm x 50 cm i nie mniejsze niż 15 cm x 15 cm.

Z konkursu wyłączone są serwety, serwetki, obrusy, bieżniki, poduszki.

--
Pozdawiam. Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-03-28 14:31:33

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

AnnaB wrote:
> Dzięki, Juleczko!
> Zastanawiam się tylko nad jednym. Oglądając zdjecia nie do końca jestem tego
> pewna.

Torba z czarnym wzorem wyglądała na haft czarny po prostu, a oprócz tego
było trochę gobelinowego (np. te dziecięce dywaniki, takie niebieskie i
różowe)
Było też trochę obrazków zrobionych ściegiem długim (o ile to się tak
nazywa)- takie długi pionowe ściegi- obrazki przy lalkach były tym zrobione.

Czy te wszyskie hafty to xxx? Z regulaminu właśnie ogłoszonego
> konkursu też nie mogę wywnioskować, czy w konkursie biorą udział tylk
> krzyżyki.
ja też nie wiem, wydaje mi się, że nie tylko krzyżykowy, ale może lepiej
zadzwonić i zapytać?

Pozdrawiam
Julita

ps. jeśli macie przypadkiem wzory na te kwadratowe obrazki na płótnie i
na żółte kwiaty (pierwsze u góry z lewej), to chętnie przygarnę :) (na
adres: julita (at) netnafta (kropka)pl - zamiast nawiasów trzeba wstawić
-wiadomo co ;) )

--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-03-28 15:09:53

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

vernon wrote:

> Niektore zdjecia sa jednak niewidoczne, choc po otworzeniu pop-up'a
> pojawiaja sie.

Już działa :)

Pozdrawiam
Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl

maszyna - instrukcja obslugi: jak znalezc?
xxx-szukam-na dzemy
Re: XXX prosze o pomoc
"pisanki"
konkurs