zdjęcia z wystawy w Pradze

1. Data: 2005-04-02 01:50:29

Temat: zdjęcia z wystawy w Pradze
Od: "Waldek" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na stronie http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mak
umieściłem zdjęcia skalnic,dionizji,prymul zrobione na wystawie skalniaków
w Pradze.Zdjęcia są w małym formacie ale ukazują przegląd tematyczny
skalniaków wczesno-wiosennych.Są to niestety rośliny bardzo kapryśne i sukcesy
w uprawie osiąga się rzadko.
Pozdrawiam
Waldek

2. Data: 2005-04-02 05:40:25

Temat: Re: zdjęcia z wystawy w Pradze
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldek" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w Pradze.Zdjęcia są w małym formacie ale ukazują przegląd tematyczny
> skalniaków wczesno-wiosennych.Są to niestety rośliny bardzo kapryśne i

Piękne,szkoda że tak kapryśne ,
dzięki za możliwość ucieszenia oka:-)

Pozdrawiam TeresaR

3. Data: 2005-04-02 08:16:55

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w Pradze.Zdjęcia są w małym formacie ale ukazują przegląd tematyczny
> skalniaków wczesno-wiosennych.Są to niestety rośliny bardzo kapryśne i

Śliczne skalnice, śliczne zdjęcia, zachorowalo mi się na kilka :))
Ja już na kilka moich nie mogę się doczekać, obsypane pąkami, ale te nocne
mrozy strasznie zwalniaja wegetację :((

Pozdrawiam
Kaśka

4. Data: 2005-04-02 15:40:14

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w Pradze.Zdjęcia są w małym formacie ale ukazują przegląd tematyczny
> skalniaków wczesno-wiosennych.Są to niestety rośliny bardzo kapryśne i

Mi wpadła w oko ta kokorycz, cudna jest :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

5. Data: 2005-04-02 17:47:21

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skalniaków wczesno-wiosennych.Są to niestety rośliny bardzo kapryśne i sukcesy

Kokorycz piękna :))

Pozdrawiam, Krystyna

6. Data: 2005-04-02 18:11:42

Od: "Waldek" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi wpadła w oko ta kokorycz, cudna jest :-)
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia
>
> Brawo za spostrzegawczość.To nowa forma odmianowa uzyskana z nasion
odmian Corydalis solida.Kolorem jest bardzo podobna do odm.George Baker
ale jest dużo wyższa i okazalsza.

7. Data: 2005-04-04 06:45:14

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Waldek wrote:

> [...]
> skalniaków wczesno-wiosennych.Są to niestety rośliny bardzo kapryśne i sukcesy
Ładne ujęcia!
Mam teraz pogląd z dwóch punktów widzenia i żałuję że nie byłem.

Krzysztof

ognik
Cymbidium :)
Jutro Rok w Ogrodzie