tabele kaloryczne

1. Data: 2002-10-18 05:35:32

Temat: Re: tabele kaloryczne
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

ja to takie omijam hehehhe

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-10-18 08:34:36

Od: "Kamas.hw" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zawierających
> dokładne tabele kaloryczne, lub w ogóle linkami do ciekawych stron o

poszukaj na pl.misc.dieta

--
pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusiński (Kamas.hw)

1. Data: 2002-10-18 09:22:57

Od: "alla" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olenka" <o...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś z Państwa mółby podzielić się linkami do stron zawierających
> dokładne tabele kaloryczne, lub w ogóle linkami do ciekawych stron o
> [...]
Witam!
http://www.schudnij.pl/tematy/tab_index.html
wpisz tabele kaloryczne w wyszukiwarce google

http://www.google.com.pl/search?q=tabele+kaloryczne&
ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=pl

Powodzenia.
Alla

1. Data: 2002-10-18 11:02:54

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olenka wrote:

> Czy ktoś z Państwa mółby podzielić się linkami do stron zawierających
> dokładne tabele kaloryczne

http://akson.sgh.waw.pl/~jjurcz/silownia/tabele.htm

---
Monika Mężyńska
http://emem.pl/
http://emem.pl/kasiabujakiewicz
---

1. Data: 2002-10-18 11:05:01

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Olenka wrote:

ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=pl

> Dzięki
> To już dawno zrobiłam...

Brawo.
To ja proponuje jeszcze prawidlowe ustawienie sobie zegarka w
komputerze...

---

1. Data: 2002-10-18 11:13:50

Od: "Olenka" <o...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> http://www.schudnij.pl/tematy/tab_index.html
> wpisz tabele kaloryczne w wyszukiwarce google

> [...]
Dzięki
To już dawno zrobiłam...

1. Data: 2002-10-18 11:42:59

Temat: zdrowe żywienie /było: tabele kaloryczne
Od: "Mietek" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam!
> http://www.schudnij.pl/tematy/tab_index.html
> wpisz tabele kaloryczne w wyszukiwarce google

*** ta podana strona zawiera informacje niestety niekoniecznie prawdziwe.
Zdrowe odżywianie to przede wszystkim właściwy dobór pożywienia pod
względem zawartości tłuszczu, białka i węglowodanów w produktach. Wpływu na
perystaltykę jelit. Odpowiednie ilości i jakości płynów.
Śmieszne są wartości potraw, gdzie podawana jest głównie wartość
energetyczna i zawartość tłuszczu.
Odchudzający się delikwent przez kilka/kilkanaście dni wygładza sie i traci
wodę tkankową, tracąc na wadze i myśli, że się odchudził. Po tym okresie
organizm odbija sobie braki energetyczne powodując obżarstwo u takiego
"odchudzonego" który w ciągu 3 dni wraca do wagi wyjściowej, a po tygodniu
znacznie ją przekracza.
I jest to skutkiem stosowania się do porad z takich stron jak w/w.
Mietek
PS. Długowieczni Gruzini, najczęściej pasterze owiec i bydła odżywiają się
mlekiem, serem i baraniną/wołowiną. A z zieleniny to znają chyba tylko
zieloną gruzińską cherbatę. No i nie stresują się.

[Chwale]Sernik Basi
kapusta do pierogów - jaka???
fachowej pomocy od żywieniowca
Pączki serowe (P)