zdrowo.pl

1. Data: 2000-09-29 08:15:29

Temat: zdrowo.pl
Od: "Marcin Durczak" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Powstal nowy serwis medyczny www.zdrowo.pl

Wszelkie opinie i komentarze beda bardzo mile widziane :)

Durczak Marcin
m...@h...pl
www.hm.pl

2. Data: 2000-09-29 09:15:48

Temat: Re: zdrowo.pl
Od: "Przemysław Sługocki" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin Durczak" <m...@h...pl> wrote in message
> Wszelkie opinie i komentarze beda bardzo mile widziane :)

Jeszcze chyba nie powstał, a chce powstać. Jedyne informacje dotyczą cennika
usług jakie chcecie proponować. Taaa... zielony kolor uspokaja.

Jakoś niezręcznie brzmi definicja lekarza anestezjologa.

Przemysław Sługocki
s...@p...pl

3. Data: 2000-09-29 10:23:27

Od: "Marcin Durczak" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemysław Sługocki <s...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8r1mi6$4sv$...@h...uw.edu.pl...
> "Marcin Durczak" <m...@h...pl> wrote in message

> Jeszcze chyba nie powstał, a chce powstać. Jedyne informacje dotyczą
cennika
> usług jakie chcecie proponować. Taaa... zielony kolor uspokaja.

No jest troche wiecej niz sam cennik :)

> Jakoś niezręcznie brzmi definicja lekarza anestezjologa.

hmmm ciezko to jakos zrecznie i na dodatek krotko sformulowac - wiec
wszelkie propozycje bardzo mile widziane :)

Durczak Marcin
m...@h...pl
www.hm.pl

4. Data: 2000-09-29 11:30:51

Od: "dradam" <d...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin Durczak" <m...@h...pl> wrote:
>Witam,
>
>Powstal nowy serwis medyczny www.zdrowo.pl
>
>Wszelkie opinie i komentarze beda bardzo mile widziane :)

Mam dwa zastrzezenia. Pierwsze - nie podoba mi sie uzycie Active X na tej stronie.
Jest to procedura niebezpieczna. I jak dlugo bedziecie "nowi" na Internecie - tak
dlugo wiele osob bedzie sie wycofywac z waszej strony, nie wierzac , ze jest
bezpieczna.

Po wtore - nie ma nazwisk autorow. Zwlaszcza, skoro piszecie, ze serwis jest
przygotowywany przez grupe lekarzy. Nie chodzi mi zreszta o lekarzy mieszkajacych w
Polsce .

Pozdrawiam

dradam
_______
Wyslano poprzez Fastnews - www.com.pl. Archiwum usenet.
Szukaj, czytaj, dyskutuj w http://www.com.pl

RU 486 ... w Polsce
Tajemnicze ubytki w zebach
Astma oskrzelowa i malutki Krzyś
Osteoporoza może być czynnikiem ryzyka choroby niedokrwiennej serca
dieta chlesterolowa.