żeby lukier nie pękał ?!!!

1. Data: 2003-12-21 21:42:57

Temat: żeby lukier nie pękał ?!!!
Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie, jak w temacie: zrobiłam po raz pierwszy w życiu lukier (cukier
puder +sok z cytryny + dłuuugie ucieranie). Pięknie wyszedł, zastygł i przy
krojeniu pięknie się pokruszył i prawie odpadł z całości strucli :-(
Mam nadzieję, że mogę liczyć na Wasze sprawdzone przepisy na lukier?
Dzięki z góry!!

--
pozdrawiam - yewka, której lukier się nie ima :-)
wroclaw

1. Data: 2003-12-22 06:22:57

Temat: Re: żeby lukier nie pękał ?!!!
Od: "Lenka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>krojeniu pięknie się pokruszył i prawie odpadł z całości strucli :-(
>Mam nadzieję, że mogę liczyć na Wasze sprawdzone przepisy na lukier?

Witaj!
Lukier zrobiony z cukru, wody i soku twardnieje na kamień. No chyba, że z tych
samych składników (z nieco większą ilością wody) lukier ugotujesz - można na
piórko, na nitkę - wedle życzenia.
Podawałam niedawno kilka nieco innych, sprawdzonych przepisów na lukry. Moje
lukry, pomady i polewy nie pękają. Są miękkie i do tego pyszne. Poszukaj w
archiwum.
Lenka
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl