zel pod prysznic Palmolive- Aroma therapy

1. Data: 2002-11-20 20:48:32

Temat: zel pod prysznic Palmolive- Aroma therapy
Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podczas wczorajszych zakupow przyuwazylam nowy zel z tej serii- niebieski (z
etykietka: tranquility). Pytanie brzmi: pojawily sie jeszcze jakies? poza
zielonym i floletowym oczywiscie ;)
A ten niebieski calkiem fajny- pachnie - jesli wierzyc na slowo
producentom;) - drzewem sandalowym, roza i cedrem.
I przy okazji odnowilam znajomosc z kremami z serii kwiaty polskie. Nadal
dobre i nadal tanie ;)

Asiek

1. Data: 2002-11-20 21:18:53

Temat: Re: zel pod prysznic Palmolive- Aroma therapy
Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>I przy okazji odnowilam znajomosc z kremami z serii kwiaty polskie. Nadal
>dobre i nadal tanie ;)
>
>Asiek

a ja po raz pierwszy kupilam cos z tej serii - pod oczy z makiem. Dobrze
zrobilam???
Zaryzykowalam tylko 8 pln, wiec jakby co przezyje strate.

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-11-20 22:51:21

Od: "Outcast" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia Kubiak" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> producentom;) - drzewem sandalowym, roza i cedrem.
> I przy okazji odnowilam znajomosc z kremami z serii kwiaty polskie. Nadal

Nie widzialem wiecej zelow, mimo ze spedzilem w sklepie cale dziesiec
minut... Musisz zapytac kogos z obslugi, moze maja na zapleczu. Z nowosci
zauwazalem calkiem swieze pomidory i cebule. Troche to dziwne, zwazywszy na
pore roku.
Co do kremow... rowniez nie spotkalem ich w sklepie, ze cierpie na samotnosc
to bardzo chetnie zapoznalbym sie z nimi. Co masz na mysli nazywajac ich
tanimi?

1. Data: 2002-11-20 23:17:33

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asia Kubiak <a...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:argsne$tb9$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
> producentom;) - drzewem sandalowym, roza i cedrem.
> I przy okazji odnowilam znajomosc z kremami z serii kwiaty polskie. Nadal

Z serii Aroma therapy widziałam tylko te trzy. Natomiast widziałam nowe żele
pod prysznic Palmolive o zapachu arbuza i brzoskwinii. Nie używałam, ale
pachną b. ładnie. Szczególnie arbuz...
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2002-11-20 23:28:11

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
żele
> pod prysznic Palmolive o zapachu arbuza i brzoskwinii. Nie używałam, ale

Pewnie tak jak mydelka palomolive naturals wlasnie arbuzowe i malinowe.
Slicznie pachna, uzywam ich naprzemiennie.
Kropelka

1. Data: 2002-11-21 10:01:28

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <argsne$tb9$1@absinth.dialog.net.pl>, a...@b...pl says...
> Podczas wczorajszych zakupow przyuwazylam nowy zel z tej serii- niebieski (z
> etykietka: tranquility). Pytanie brzmi: pojawily sie jeszcze jakies? poza
> zielonym i floletowym oczywiscie ;)

niebieski
zielony - energy
fioletowy - anti-stress

A nie było jeszcze pomarańczowego/żółtego jeszcze?

K.

kosmetyczka dla mężczyzn(rzeszów)
Art Deco
BIELENDA