zielony parasol

11. Data: 2008-07-16 06:50:22

Temat: Re: zielony parasol
Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sumak octowiec.
>> tworzy ładny parasol, ale niewysoki.
> Mało cienia daje. Bardzo mało.

eeee...
zrobił bym zdjęcie i pokazał, ale mi się nie chce.
"sumiak" mi się bardziej podoba niż "sumak" ;)

--
__________________________________________MAT_______

12. Data: 2008-07-16 08:44:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Jul 2008 08:50:22 +0200, Lagoda napisał(a):

> eeee...
> zrobił bym zdjęcie i pokazał, ale mi się nie chce.
> "sumiak" mi się bardziej podoba niż "sumak" ;)

A ja tam nie lubię jakoś tych "sumiaków" - jakieś takie niepolskie.
Ja lubię lipy, dęby, buki i wiązy. Kurczę, tylko żeby one chciały szybciej
rosnąć... tobym miała taka lipę, jak Kochanowski opisał we fraszce "Na
lipę":

"NA LIPĘ

Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!

Nie dójdzie cię tu słońce, przyrzekam ja tobie,

Choć się nawysszej wzbije, a proste promienie

Ściągną pod swoje drzewa rozstrzelane cienie.

Tu zawżdy chłodne wiatry z pola zawiewają,

Tu słowicy, tu szpacy wdzięcznie narzekają.

Z mego wonnego kwiatu pracowite pszczoły

Biorą miód, który potym szlachci pańskie stoły.

A ja swym cichym szeptem sprawić umiem snadnie,

Że człowiekowi łacno słodki sen przypadnie.

Jabłek wprawdzie nie rodzę, lecz mię pan tak kładzie

Jako szczep napłodniejszy w hesperyskim sadzie"

Mam jedną lipę - ma chyba sporo latek, ale gdzie jej tam do owej; pszczoły
też mam :-)

13. Data: 2008-07-16 08:55:07

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sumak trudny do zwalczenia w przyszłości. Upierdliwy chwast.
> A kysz. Paszoł won.
> :-))

Mój pies twierdzi coś wręcz przeciwnego... ale on ma czas :-)

Pozdraiwam

Jacek

14. Data: 2008-07-16 09:18:47

Od: "Lagoda" <niespamowac lagoda malpa list kropka pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gościu, siądź pod mym liściem, a odpoczni sobie!

A naaratorem nie był tu przypadkiem sumak jednak?

--
__________________________________________MAT_______

15. Data: 2008-07-16 10:53:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Jul 2008 11:18:47 +0200, Lagoda napisał(a):

> A naaratorem nie był tu przypadkiem sumak jednak?

Wąs miał sumiasty :-D

16. Data: 2008-07-16 12:04:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wąs miał sumiasty :-D

Jadasz suma pod lipą?

17. Data: 2008-07-16 12:33:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Jul 2008 14:04:25 +0200, Panslavista napisał(a):

> Jadasz suma pod lipą?

Nie, nigdy nie jadłam suma.
Ale...
Barbarus hic ego sum, qui non intelligor ulli ;-)

parki w Holandii
HEJ!
Identyfikacja szkodnika
Ślimaki