zjedzone krokusy - co można zrobić?

11. Data: 2004-03-03 10:26:34

Temat: Re: zjedzone krokusy - co można zrobić?
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> wrote in news:4045a5ff$1
@news.home.net.pl:

> U mnie sroka jest przyjaciółką domu, bo robi porządek z wróblami, a
> pączki kwiatów
> zżerały mi właśnie wróble. I pomyśleć, że w mieście to ja tę
> "pierzastą hołotę" bardzo
> lubiłam ;-) Teraz lubię sroki, chociaż sąsiedzi hodujący drób pomstują
> na nie.

Hmm..
U tescia w ogrodku porzadki robily gawrony.
Wszystko, co wylazilo wczesnie z ziemi i bylo wyraznie zielone, od razu
wyrywaly i sprawdzaly, co jest od spodu. Tulipanow sie doczekal dopiero,
jak polozyl stroisz na wiosne i zdjal go, jak grzadki byly rowno
zielone..
Pozdrowienia - Ewa Sz.

12. Data: 2004-03-03 13:27:50

Od: "Rafal Wolski" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wygląda to tak jak u mnie. Są pewne podejrzenia, że mogły to być zające. W
każdym razie krokusy muszą być bardzo smaczne. Chyba jedyne wyjście to
jednak obłożenie gałęziami. Myślę tez na koszem, jak radziła Basia. Może
jakiś wiklinowy? Mógłbybyć od razu ozdobą.

--
Rafał Wolski
http://ogrody.agrosan.pl/ - strona pl.rec.ogrody

13. Data: 2004-03-03 13:55:22

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Rafal Wolski

(...)
> [...]
> jednak obłożenie gałęziami. Myślę tez na koszem, jak radziła Basia. Może
> jakiś wiklinowy? Mógłbybyć od razu ozdobą.

U mnie dzisiaj wydziobane żółte kwiaty miłka amurskiego, ale moje
podejrzenia kierują się w stronę kosów..
:-) Bogusław

14. Data: 2004-03-04 13:46:00

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski wrote:

> [...]
>jednak obłożenie gałęziami. Myślę tez na koszem, jak radziła Basia. Może
>jakiś wiklinowy? Mógłbybyć od razu ozdobą.

Nagle do mnie dotarło, że z krokusów przecież jest szafran, najdroższa z
przypraw.
Nie ma co się dziwić, że zeżarły .

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

15. Data: 2004-03-05 07:50:45

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nagle do mnie dotarło, że z krokusów przecież jest szafran, najdroższa z
> przypraw.

> Krycha&Co(ty)

Właściwie to krokusy nazywają się po polsku szafrany. Krokus to spolszczona
nazwa łacińska Crocus.

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

16. Data: 2004-03-05 07:50:45

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Krycha&Co(ty)

Właściwie to krokusy nazywają się po polsku szafrany. Krokus to spolszczona

śnieg i krokusy
Moje pierwsze cebulki w zyciu ;-)
odkrycie roslinek
Karczochy w ziemi:)