zjedzone krokusy - co można zrobić?

1. Data: 2004-03-02 17:01:32

Temat: zjedzone krokusy - co można zrobić?
Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Siostra zasadziła a ja czekałem z niecierpliwością. I co się okazało?
Wszystkie zielne części krokusów zostały w naszym ogrodzie zjedzone.
Wydziobane przez bażanty jak sądzę. Można je osłonić gałęziami ale wtedy po
co mają w ogóle kwitnąć? Mieliście kiedyś taki problem? Co z tym
zrobiliście?

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

2. Data: 2004-03-02 17:13:48

Temat: Re: zjedzone krokusy - co można zrobić?
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal Wolski napisał:

> [...]
> Wydziobane przez bażanty jak sądzę. Można je osłonić gałęziami ale wtedy po
> co mają w ogóle kwitnąć? Mieliście kiedyś taki problem? Co z tym

Coś mi dziobnęło część krokusów w zeszłym roku- nic nie zrobiłam:-(
Ponoć można się bronić wystawiając poidełka z wodą dla ptaków, nie wiem
podaję to za artykułem w gazecie.

Pozdrawiam
Marta

3. Data: 2004-03-02 18:25:07

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> napisał w
wiadomości news:c22ep2$1vg$1@news.onet.pl...> Wszystkie zielne części
> [...]
po
> co mają w ogóle kwitnąć? Mieliście kiedyś taki problem? Co z tym

Bażanty ? Wszelkie ptastwo poluje na odrobinę witaminy.

Pozdrawia karmnikowo boletus

4. Data: 2004-03-02 19:51:00

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
po
> co mają w ogóle kwitnąć? Mieliście kiedyś taki problem? Co z tym

Co roku się problem powtarza z rannikami i sasankami. Zakładam na ten
fragment grządki druciany koszyk dnem do góry. Wygląda fatalnie, ale wolę to
od resztek płatków porozrzucanych.

Pozdrawiam, Basia.

5. Data: 2004-03-02 20:10:47

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
po
> co mają w ogóle kwitnąć? Mieliście kiedyś taki problem? Co z tym

Troszkę nie na temat, ale podobne.
Mi kiedyś coś pożarło kwiatki cieszynianki. Podejżewam, że to była sroka.
Przyłapał ktoś sroki na tym, że skubią rosliny?

Pozdrawiam
Kaśka

6. Data: 2004-03-02 20:41:02

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:c22ep2$1vg$1@news.onet.pl,
Rafal Wolski napisał(a):
> [...]
> Wydziobane przez bażanty jak sądzę. Można je osłonić gałęziami ale
> wtedy po co mają w ogóle kwitnąć? Mieliście kiedyś taki problem? Co z

Życzyć smacznego

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

7. Data: 2004-03-02 20:53:16

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Troszkę nie na temat, ale podobne.
> Mi kiedyś coś pożarło kwiatki cieszynianki. Podejżewam, że to była sroka.
> Przyłapał ktoś sroki na tym, że skubią rosliny?

Tak, a szczególnie żółte i błyszczące (ranniki, hiacynty, tulipany
botaniczne, anemony gajowe). Do strat można zaliczyć również wykopane
cebulki krokusów, szachownicy kostkowanej, śnieżycy. Gawrony też dziobią,
ale w tym roku jakoś ich nie ma.

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2004-03-02 22:39:21

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Mi kiedyś coś pożarło kwiatki cieszynianki. Podejżewam, że to była sroka.
> Przyłapał ktoś sroki na tym, że skubią rosliny?

A jeszcze chętniej kocie , suche żarcie.
Kwiatki zostawiają w spokoju , micha jest bezkonkurencyjna.

Pozdrawiam
Teresa

9. Data: 2004-03-03 02:41:51

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> wrote in message
> [...]
> Wydziobane przez bażanty jak sądzę. Można je osłonić gałęziami ale wtedy po
> co mają w ogóle kwitnąć? Mieliście kiedyś taki problem? Co z tym

Mielismy, ale przez kroliki:
przed - http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiaty/krokus3.j
pg
po - http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiaty/nokrokus.
jpg

Przeciw krolikom mozna ogradzac siatka. W tym roku mam
nieogrodzone; zobaczymy ...

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

10. Data: 2004-03-03 09:31:42

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk wrote:

>Troszkę nie na temat, ale podobne.
>Mi kiedyś coś pożarło kwiatki cieszynianki. Podejżewam, że to była sroka.
>Przyłapał ktoś sroki na tym, że skubią rosliny?

U mnie sroka jest przyjaciółką domu, bo robi porządek z wróblami, a
pączki kwiatów
zżerały mi właśnie wróble . I pomyśleć, że w mieście to ja tę "pierzastą
hołotę" bardzo
lubiłam ;-) Teraz lubię sroki, chociaż sąsiedzi hodujący drób pomstują
na nie.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

śnieg i krokusy