złamana kość śródstopia-boli!!!

1. Data: 2004-02-17 09:05:11

Temat: złamana kość śródstopia-boli!!!
Od: "yola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po 6 tygodniach od złamania V kości sródstopia.... delikatnie tańczyłam na
zabawie przez ok. 30 minut:-))
Wiem, postąpiłam bardzo nierozsądnie. Teraz noga mnie boli i jest
opuchnięta. Nie wiem co robić. Zastosować jakieś zabiegi lub usztywnienie?
Prosze o poradę.

2. Data: 2004-02-17 09:52:59

Temat: Re: złamana kość śródstopia-boli!!!
Od: "Max601" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc, idz koniecznie do lekarza, chodzilas przynajmniej na rehabilitacje ?

3. Data: 2004-02-17 10:04:01

Od: "Max601" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli masz gg albo tlen to mozemy pogadac, nr gg: 3930892 a tlen to
o...@t...pl, nie jestem lekarzem ale znajoma jest fachowcem, pozdrawiam

Laserowe usuwanie zębów
Toruń testy na HIV
PROSZĘ O POMOC