zlamana noga

1. Data: 2005-01-04 19:20:26

Temat: zlamana noga
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
mam pytanie do znajacych sie na zlamaniach
mam zlamana kosc podudzia
gips na 4 tygodnie i zwolnienie lekarskie
czy przy takim zlamaniu moge wyjsc np. do szkoly?
czy wskazane jest lezenie ciagle z noga w gorze?
z gory dzieki

2. Data: 2005-01-05 13:09:39

Temat: Re: zlamana noga
Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04.01.05, około 20:20, Ania bulgocze:

> mam zlamana kosc podudzia
> gips na 4 tygodnie i zwolnienie lekarskie
> czy przy takim zlamaniu moge wyjsc np. do szkoly?
> czy wskazane jest lezenie ciagle z noga w gorze?

4 tygodnie tylko??
o kulach kicasz. a jak leżysz to kulas na płasko, albo trochę wyżej. ale
bez przesady z tym rozczulaniem się nad sobą. i nie zapominaj o
przyjemności w postaci codziennych zastrzyków w brzuch ;)

zdrv!

--
ika - umop apisdn
i'm not negative i'm just out of practice

3. Data: 2005-01-06 09:29:30

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 4 tygodnie tylko??

no na szczescie bez przemieszczenia

> o kulach kicasz.

kicam do lazienki :)
tylko boli miejsce zlamania jak wstaje
ale wytrzymam
tylko nie wiem jak to bedzie jak na dluzszy spacer sie wybiore

a jak leżysz to kulas na płasko, albo trochę wyżej. ale
> bez przesady z tym rozczulaniem się nad sobą. i nie zapominaj o
> przyjemności w postaci codziennych zastrzyków w brzuch ;)

oczywiscie :)
pozdrawiam i dzieki

pobieranie krwi
atopowe zapalenie skóry
lewatywa - pytanie
Proteiny
prośba o interpretacje wyniku badania tymanometrycznego uszu