zlamanie reki

następny post »
From: "Pier" <k...@f...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: zlamanie reki
Date: Mon, 8 Jan 2001 00:08:40 +0100

Mam pewien problem. Ponad 2 miesiace temu (20 X) zlamalem sobie reke, dosyc
powaznie (zlamanie obu trzonow przedramienia). Mialem operacje i wstawiono
mi blachy ktorymi zespolono kosci, za rok mam je miec wyjmowane. Moj problem
polega na tym ze minelo juz 2,5 miesiaca od zlamania, a ja czuje ze kosci
jeszcze sie nie zrosly. Wydaje mi sie ze juz powinienem miec je zrosniete i
w zwiazku z tym mam pytanie do lekarza najlepiej ortopedy. Czy sa jakies
leki przyspieszajace zrost kosci ? A moze istnieja jakies srodki naturalne ?
Tylko nie odpisujcie ze trzeba pic duzo mleka :) Prosze o odpowiedz.

Rafal