złe widzienie niebieskiego

1. Data: 2003-08-10 14:45:33

Temat: złe widzienie niebieskiego
Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam chyba jakiś problem ze wzrokiem, bo bardzo źle widzę ciemnoniebieskie
napisy świecące, rozmywają się. Widzialem w niektórych samochodach chyba
VW, że liczniki mają podświetlenie niebieskie, co dla mnei jest koszmarem,
bo się rozmywają, chyba, że popatrzę ze odległości paru centymetrów to
łapię kontury. Mam wrażenie, że nie moge skupic wzroku na takich literach.
Niedawno miałem iokresowe badania u okulisty, i nic nie wszyło, wszystkie
testy poszły doskonale.
Astygmatyzm? Mały zez? Pamiętam, że miałem dawno temu inne badania. W tym
teście, jak to wydedykowałęm powinienem był zobaczyć plamki zielone i
czerwone w czterech punktach, a ja widziałem ich pięć - w jednym miejscu
rozbiegła się plamka zielona z czerwoną. Powiedziałem, ze widzę 4 plamki -
no bo tak by wynikało z praw symetrii. Chyba ukryłem niewielkiego zeza,
który już zresztą minął.
Co do tego ma widzenie niebiekiego?

--

Jerzy
~~~~

2. Data: 2003-08-10 19:59:02

Temat: Re: złe widzienie niebieskiego
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy (Dusk)" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> no bo tak by wynikało z praw symetrii. Chyba ukryłem niewielkiego zeza,

Przejdz sie do okulisty i zrob badanie na widzenie barw - test Ishihara,
ostrosc wzroku i synoptofor na kat zeza i widzenie przestrzenne.

casus

Tramolan(Opitramol), Sumamigren
Operacja ETS, kto coś wie???
przerwa