złodzieje :(

1. Data: 2002-09-02 00:01:03

Temat: złodzieje :(
Od: "smokol" <s...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj pozbyłem się kilku cennych ogrodowych
narzędzi: kosy spalinowej Stihl`a, piły łancuchowej
Stihl`a oraz szlifierki katowej Bosh`a. Ta ostatnia
może nie czysto ogrodowa ale słuśyła do ostrzenia
trójzębu kosy. Jakby ktoś miał jakieś oferty w tej materii
- prosze o kontakt.
Mam numery tego sprzętu, może gdzieś się "pojawią".

Świat schodzi na psy ... szybkimi krokami !
Miejsce kradzieży (Września), tj. Wielkopolska.

smokol :(
s...@p...wp.pl

2. Data: 2002-09-06 06:21:40

Temat: Re: złodzieje :(
Od: Krzysztof Marusiński <o...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "smokol" <s...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Świat schodzi na psy ... szybkimi krokami !
> Miejsce kradzieży (Września), tj. Wielkopolska.

Myślę, że kradzieże w ogrodach były zawsze, od początku istnienia ogrodów.
Pierwszą kradzieżą w ogrodzie było zerwanie jabłka przez Ewę.
Oczywiście, niczego to nie usprawiedliwia, ale zwraca uwagę na problem.
--
:-) http://www.ogrod.prv.pl

3. Data: 2002-09-06 08:41:53

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko, że jeżeli ktoś ukradnie coś z działki to przynajmniej wiem, że będzie
miał jakiś pożytek z tego (oczywiście nie pochwalam kradzieży!!!!!) ale
zupełnie nie rozumiem jaki mają cel osoby, które podpalają altanki na
działkach, a u nas niestety ostatnio ten proceder przybrał na sile.
Pozdr. - Gośka (Lublin)

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@k...pkobp.pl> napisał w
wiadomości news:al9hdn$bqt$5@news.tpi.pl...

4. Data: 2002-09-06 09:08:51

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zupełnie nie rozumiem jaki mają cel osoby, które podpalają altanki na
> działkach, a u nas niestety ostatnio ten proceder przybrał na sile.

A czy przypadkiem nie dostaliście wcześniej oferty od firmy ochroniarskiej
na ochronę obiektu. Dajmy na to S...?
:-(((
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

5. Data: 2002-09-06 11:38:39

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie słyszałam o czymś takim.
Pozdr. - Gośka (Lublin)

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
> A czy przypadkiem nie dostaliście wcześniej oferty od firmy ochroniarskiej
> [...]

araukaria chilijska
żywopłot
Szukam rabarbaru
nareszcie woda z nieba