złodziejskie pieczenie miesa

1. Data: 2004-02-21 16:07:25

Temat: złodziejskie pieczenie miesa
Od: "andrzej" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak to robią masaże ,tz z 1 kg miesa szynki wychodzi 2 kg szynki.ja
wkładam do prodziża 1 kg szynki po upieczeniu 30 deko.jak zrobić żeby tyle
nie ubywało ,ciężkie czasy chyba na surowo trzeba jeść za duzy ubytek
.pozdrawiam Andrzej

1. Data: 2004-02-21 16:20:34

Temat: Re: złodziejskie pieczenie miesa
Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend andrzej ( s...@g...pl ) wrote :
> [...]
> wkładam do prodziża 1 kg szynki po upieczeniu 30 deko.jak zrobić żeby tyle
> nie ubywało ,ciężkie czasy chyba na surowo trzeba jeść za duzy ubytek

Bo oni mięso "faszerują" różnymi świństwami i dlatego tak puchnie. Sama
chemia(!)
Pzdr.
Iwona

1. Data: 2004-02-21 20:14:04

Od: "Aniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andrzej" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wkładam do prodziża 1 kg szynki po upieczeniu 30 deko.jak zrobić żeby tyle
> nie ubywało ,ciężkie czasy chyba na surowo trzeba jeść za duzy ubytek

Dodaja sol peklowana, wode i spulchniacze. A zeby ci tyle nie ubylo, mozesz
ugotowac,
pozdrawiam

Ania

1. Data: 2004-02-22 00:40:51

Temat: Re: Re: złodziejskie pieczenie miesa
Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 21 Feb 2004 17:20:34 +0100, "Iwona" <i...@W...pl>
wrote:

>Bo oni mięso "faszerują" różnymi świństwami i dlatego tak puchnie. Sama
>chemia(!)

Chemii to ze dwa - trtzy procenty. Chemia kosztuje! Tak naprawde to
sama woda - a chemia tylko po to zeby woda za wczesnie nie wyciekla.

--
Darek

1. Data: 2004-02-22 07:49:49

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <4...@n...tpi.pl> Dariusz K. Ladziak wrote:

> Chemii to ze dwa - trtzy procenty. Chemia kosztuje! Tak naprawde to
> sama woda - a chemia tylko po to zeby woda za wczesnie nie wyciekla.

Mnie się zawsze wydawało, że mięso w ogóle to "sama chemia". Białka,
aminokwasy, tłuszcze, sole, witaminy, enzymy , hormony i tak dalej. A
ty mówisz, że "chemii" w mięsie jest tylko 2-3%? To z czego składa się
reszta? Z wolnych neutronów?

Władysław

1. Data: 2004-02-22 10:17:27

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

my friend Dariusz K. Ladziak ( l...@w...pdi.net ) wrote :

> Chemii to ze dwa - trtzy procenty. Chemia kosztuje! Tak naprawde to
> sama woda - a chemia tylko po to zeby woda za wczesnie nie wyciekla.

Wodę też miałam na myśli i...nie wpisało mi się. Dzięki.
Iwona

1. Data: 2004-02-22 18:34:09

Od: "AdamGreg" <Adamgreg1@usun_to_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje doświadczenia z tzw. "boczkiem wędzonym" wskazują na długotrwałe
moczenie mięsa w osłodzonej wodzie - w końcu cukier to tylko ok. 2 zł/kg.
Wiąże wode w mięsie. Dodatkowe pare zł. zarobku...........:-(
Efekt to spalone "skarmelizowane" skwarki...........

1. Data: 2004-02-22 20:27:18

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> aminokwasy, tłuszcze, sole, witaminy, enzymy , hormony i tak dalej. A
> ty mówisz, że "chemii" w mięsie jest tylko 2-3%? To z czego składa się

====
Władysław Złośliśław

waldek
====