zmiana antybiotyku po trzech dniach

1. Data: 2006-10-18 11:24:24

Temat: zmiana antybiotyku po trzech dniach
Od: "kichu" <kichu24@(nospam)tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy moge po trzech dniach zazywania antybiotyku Duomox odstawic go i zaczac
zazywac przepisana Amoxiciline?Dwoch na raz raczej chyba nie mozna?Jak
powinienem postapic zeby jak najszybciej wrocic do zdrowia?Dopadlo mnie
conajmnije zapalenie oskrzeli, do tego typowe objawy jak dreszcze, dusznosci
i potezny ale suchy kaszel.Boli mnie kazdy miesien.
Prosze o odpowiedz i porade

2. Data: 2006-10-18 12:08:31

Temat: Re: zmiana antybiotyku po trzech dniach
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duomox i Amoxicilline zawierają ten sam antybiotyk. Jeśli dawki się
zgadzają, możesz dalej brać Duomox, który już zacząłeś. Pamiętaj, że:

1. Musi się zgadzać dawka, czyli jeśli zapisano Ci Amoxicilline 0,5 g,
to Duomox też powinieneś brać w dawce 0,5 g.

2. Musisz brać antybiotyk przez taki okres, na jaki został zalecony, nie
krócej (nawet jeśli za dwa dni poczujesz się lepiej, a za trzy nie
będzie najmniejszego śladu po chorobie, to antybiotyk masz brać do
końca). Jeśli więc zacząłeś brać Duomox z jakichś wcześniejszych zapasów
(których nie powinieneś mieć), a tabletek nie wystarczy na całą zaleconą
kurację, to i tak będziesz musiał wykupić Amoxicilline.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2006-10-18 12:32:25

Od: "kichu" <kichu24@(nospam)tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <e...@t...pl> wrote in message
> [...]
> powinieneś mieć), a tabletek nie wystarczy na całą zaleconą kurację, to i
> tak będziesz musiał wykupić Amoxicilline.

Dziekuje za szybka odpowiedz.Faktycznie zaczalem brac Duomox 1g dwa razy
dziennie, z zapasow ktorych nie powinienem miec,
a dzis lekarz zapisal mi amoxyciline 0,5g trzy raz\y dziennie. I jednego i
drugiego mi nie powinno braknac na cala zalecana kuracje,
bardziej chodzilo mi o to czy Duomox jest odpowiednim antybiotykiem na cos
pomiedy zapaleniem pluc a zapaleniem oskrzeli
a ogolnie to nie wiem co mi jest bo jak to lekarz okreslil mam "chest
infection". W takim razie zostaje przy duomoxie i za tydzien w srode do
kontroli.
Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za odpowiedz.
Krzysztof

Dziwna choroba skóry owłosionej!!!
Guzy wapniowo-fosforowe przy dializowaniu!!!
Braki skladników w organizmie
Endokrynolog - Kraków - ktokolwiek widzial, ktokolwiek wie...
żyła nerkowa uciśnięta przez tętnicę krezkową