zmywarka SIEMENS Lady 45

1. Data: 2002-06-17 08:37:15

Temat: zmywarka SIEMENS Lady 45
Od: "fireman" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

może ktoś używa
chodzi o opinię

1. Data: 2002-06-18 12:10:58

Temat: Re: zmywarka SIEMENS Lady 45
Od: "Telesfor" <axe@no_spam.com> szukaj wiadomości tego autora

Modelu Lady 45 nie znam, ale mamy od roku zmywarkę (wąską) Siemens'a i...
niestety mam kilka uwag co do jej NIEMIECKIEJ jakosci. Po pierwsze chwilami
strasznie hałasuje, robi coś w rodzaju "BBBAM" i jedzie sobie dalej.
Normalnie pracuje cicho. Nie mam pojęcia o co jej chodzi... Oczywiscie
wszystkie szklanki po kilku myciach (średni program) są tak porysowane że
albo trzeba to olać, albo kupic specjalne do zmywarek (wcale nie tak latwo
kupic dobre !!). No i na koniec najgorsze - naczynia nie zawsze sa
całkowicie suche. Bywa, że trzeba je troszkę przetrzeć szmatką.
Mamy jeszcze w domu pralkę i lodówkę Siemensa (wszystko nowe) i niestety -
pralka piszczy przy wirowaniu na 800 obr.min a lodówka w nocy sapie jak
kolarz po "czeskich kopcach".
Ustawicznie dziekuje koledze - fanatykowi niemieckiej techonologii za pomoc
w wyborze sprzetu AGD .. :-(((
--
Pozdrowienia
Telesfor

1. Data: 2002-06-18 12:48:23

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> strasznie hałasuje, robi coś w rodzaju "BBBAM" i jedzie sobie dalej.

czasem to może byc kwestia ustawienia kosza - jak ci skrzydło "rośiewające"
wodę zaczepia o gary to jest bamm i rysowanie - innej przyczyny nie znam

> albo trzeba to olać, albo kupic specjalne do zmywarek (wcale nie tak latwo
> kupic dobre !!).

gary mam zwykłe i nigdy mi się nie porysowały, żadne tam specjalne do
zmywarek , ale niestety sztućce trochę mi się zniszczyły - tez są normalne i
nie wiem czy te przystosowane do zmywarek nie dawałyby takiego samego
efektu - są jakby trochę zmatowione i dla gości zawsze musze je docierać
albo ręcznie umyś tradycyjnie i wytrzeć - wtedy dośc ładnie wyglądają, przy
myciu zmywaką sztućce wyglądają kiepsko, do naczyń nie mam uwag

> No i na koniec najgorsze - naczynia nie zawsze sa
> całkowicie suche.

zdarza mi się tak, gdy po cyklu zmywania nie otworzę zmywarki - para nie ma
jak uciekać i osadza się na garach - są mokre jeśli otworze po jakiejś
godzinie, 2, ale jak włączam zmywark na noc i otwieram rano to są suchutkie,
jedynie garnki pokryte teflonem) sa z kroplami wody - reszta sucha
od razu po myciu jak otworze zmywarke, to woda w postaci pary znika i nie
mam żadnych problemów (oprócz garów pokrytych teflonem)

zmywarkę, pralke i lodówke mam whirpola, prócz wyżej umiezczonych nie mam
innych uwag

pzdr
defric

1. Data: 2002-06-18 14:21:06

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Telesfor wrote:

> Ustawicznie dziekuje koledze - fanatykowi niemieckiej techonologii za pomoc
> w wyborze sprzetu AGD .. :-(((

To pewnie takie to niemieckie jak inne zagramaniczne produkty w Polsce
sprzedawane.
Kup np. Persil w Niemczech i w Polsce, wypierz i porownaj...
Tak samo np. papierosy (marka niby ta sama, ale jakosc u nas gorsza -
nie pale ale znam opinie osob kupujacych zarowno w DE jak i PL)
O elektronice, ubraniach etc. nawet nie ma co wspominac - ten sam model
przeznaczony na rozne rynki produkowany jest na roznych liniach
produkcyjnych i czesto da sie zauwazyc roznice jakosci.

W zeszlym roku zniszczyly mi sie 3 pary sluchawek Sony kupione w Polsce
- od wrzesnia uzywam tego samego modelu kupionego w Niemczech i jest ok.

Bardzo sie zdziwilem kiedy przy przeprowadzce do Berlina kupilem troche
mebli w IKEA - na wszystkich bylo Made in Poland :-)

Lukasz Madeksza
Department of Computer Sciences
Technische Universitaet Berlin

1. Data: 2002-06-19 07:59:15

Od: "Telesfor" <axe@no_spam.com> szukaj wiadomości tego autora

Naprawde nie masz porysowanych szklanek ? To dziwne, bo ja z kolei mam
sztućce i garnki w stanie idealnym ... :-) Moze to kwestia konstrukcji
zmywarki ? A propos halasu, to oczywiscie sprawdzam zawsze czy "wirnik'
obraca sie bez zacięć, ten halas pochodzi chyba z pompy, lub jakiegos
elektrozaworu. To jest 2-3 razy w czasie calego cyklu mycia, ale podskoczyc
ze strachu mozna :-)
--
Pozdrowienia
Telesfor

1. Data: 2002-06-19 16:51:55

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Telesfor" <axe@no_spam.com> napisał w wiadomości
> Modelu Lady 45 nie znam, .... :-(((
> --

ja też, ale mam zmywarke Whirpool'a i naczynia mam zawsze umyte, suche,
szklanki jeśli nie dotykają jedna drugiej to nie są porysowane, pracuje
cicho puszczam na noc i nie jej poprostu nie słychać, w przeciwieństwie do
Polarowskiej, niestety nie kupiłam z opcją 1/2 i zmywam co drugi dzień. ;)).
Pralkę i lodówkę mam również Whirpool'a i bardzo sobie chwalę, chociaż przy
wirowaniu na 1200 obr./min. pralka cichutko gwiżdże, ale sprzedawca w skleie
uprzedzał nas o tym. Do lodówki żadnych zastrzeżeń.

pozdr
Ania

1. Data: 2002-06-21 06:15:17

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale sztućce masz zwykłe czy takie do zmywarek?

defric

--
żeby zataić wielki skandal, najlepiej zainscenizować mały
/Friedrich Durrenmatt/

czesc
lekka tarta z cukinii z bazylia
Witam :)