lekka tarta z cukinii z bazylia

1. Data: 2002-06-17 07:21:25

Temat: lekka tarta z cukinii z bazylia
Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

przepis z jakiegoś pisma kobiecego. to właściwie coś między tartą i omletem,
bo bez mąki.

0,5 kg cukinii
2 ząbki czosnku
4 jajka
2 łyżki oliwy
3 łyżki tartego parmezanu
3 łyżki bułki tartej
2 łyżki posiekanej świeżej bazylii
sól, pieprz

cukinię zetrzeć na tarce, podsmażyć z rozgniecionym czosnkiem na oliwie.
rozbełtać jajka, dodać do nich parmezan, bułkę, bazylię, przestudzoną
cukinię, dosolić, dopieprzyć. piec 20-25 minut w 180 st. proporcje na
niedużą formę do tarty. można jeść na ciepło i na zimno. pyszne.

1. Data: 2002-06-18 06:56:12

Temat: Re: lekka tarta z cukinii z bazylia
Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zosia" <z...@m...pl> napisał w wiadomości
> przepis z jakiegoś pisma kobiecego. to właściwie coś między tartą i
omletem,

zrobilam to wczoraj na kolacje - po lekkiej modyfikacji - nie mialam
parmezanu, ani nawet zoltego sera i dalam troszke Brie. Wyszlo naprawde
pyszne, napewno powtorze, tym bardziej ze robi sie to piorunem.
dzieki

Asia :-)

1. Data: 2002-06-19 19:16:01

Od: "Agutek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdeczne dzięki za rewelacyjną inspirację kolacyjną. Danko wyszło pierwsza
klasa, aczkolwiek zostało zrobione z pewnymi zmianami w stosunku do
oryginału. Parmezan zastąpiłam zwykłym żółtym serem, a zamiast ścierać
cukinię pokroiłam ją w drobną kosteczkę ( placek miał ciekawą fakturę ) aha,
i do masy cukiniowo-czosnkowej wrzuciłam drobno pokrojone parę plasterków
szynki ( tak żeby mój mężczyzna nie narzekał, że takie mało konkretne - tu
nastąpiło odejście od tytułowej "lekkiej tarty" :) I do tego wszystkiego
lekki sosik jogurtowo-koperkowo-bazyliowy.
Było rzeczywiście mniamuśne, jeszcze raz dzięki. Pozdrawiam.

Witam :)
ajerkoniak kaliope-link
archiwum
Lato jest! [ogłoszenie bezpłatne reklamowe]
Udało mi się :-)