zna ktoś przepis na spagetti z serem pleśniowym?

1. Data: 2002-08-21 19:51:55

Temat: zna ktoś przepis na spagetti z serem pleśniowym?
Od: "Piotr/inw" <i...@a...alto.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukałem trochę w necie ale nie znalazłem nic co mnie zadowoliło.
Jeżeli ktoś zna przepis albo wie jak sobie poradzić, to będę wdzięczny.
Chodzi o sos spagetti zrobiony z serem pleśniowym (np Doro Blue czy coś
podobnego). Próbowałem i nie zawsze mi wychodzi:)). Trzeba ser rozpuścić,
rozcieńczyć czymś i... co próbuję to wychodzi mi inaczej, najczęściej jakiś
gęsty, za mocny w smaku:(((
Może ktoś zna rozwiązanie?

--
Piotr

1. Data: 2002-08-22 08:25:13

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozcieńczyć czymś i... co próbuję to wychodzi mi inaczej, najczęściej jakiś

serek topiony, w miarę neutralny w smaku. No i w mleku rozpuścić. Jak
masz ochotę, to dodaj trochę calvadosa. Jak za gęste -> dodaj mleka, jak
za rzadkie -> dodaj serka topionego. Jak za ostre też, jak za tępe to
pleśniaka.

Waldek

1. Data: 2002-08-22 09:49:10

Temat: Re: zna kto? przepis na spagetti z serem ple?niowym?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Aug 2002 10:25:13 +0200, Waldemar Krzok
<w...@u...fu-berlin.de> wrote:

>serek topiony, w miar? neutralny w smaku. No i w mleku rozpu?ci?. Jak
>masz ochot?, to dodaj troch? calvadosa. Jak za g?ste -> dodaj mleka, jak
>za rzadkie -> dodaj serka topionego. Jak za ostre te?, jak za t?pe to
>ple?niaka.
>
>Waldek

alibo bialy sos (zasmazka, mleko/smietana), do tego dodac
_troszke_ pokruszonego plesnaka, nie gotowac, mieszac w goracym
tamtym sosie, polac spaghetti, ALBO zrobic lekki sos serowy (j.w.
plus staryt zolty ser - najlepszy cheddar), dalej jak wyzej. ser
plesniowy jest i bardzo aromatyczny i slony. za duzo zabije
wszystko, pewnie i karaluchy...

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-22 11:25:05

Od: "Piotr/inw" <i...@a...alto.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje Wam za pomoc.
Jeszcze w tym tygodniu sprróbuje:))

Piotr

1. Data: 2002-08-22 13:37:28

Od: "Grzegorz Wójcik" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lyzeczka masla, roztapiasz w rondelku, dodajesz pokruszony ser, mieszasz,
mieszasz, jak juz jest prawie rozpuszczony to dodajesz smietany (UWAGA:
gestej slodkiej np danone 22% od biedy 18% i nie mniej bo nie wyjdzie)
mieszasz i gotujesz na malym ogniu jakies 5 minut. Pychota, wychodzi za
kazdym razem kiedy smietana nie jest skwaszona.
Iza Wójcik

1. Data: 2002-08-22 14:21:25

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Aug 2002 15:37:28 +0200, "Grzegorz Wójcik"
<g...@i...pl> wrote:

> [...]
>mieszasz i gotujesz na malym ogniu jakies 5 minut. Pychota, wychodzi za
>kazdym razem kiedy smietana nie jest skwaszona.

a od takiego ciosu tluszczowo-kalorycznego to sie nie pada jako
ta mucha? ja bym padla.....

trys, padalec
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-22 19:28:07

Od: "Grzegorz Wójcik" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze i sie pada ale za to jak przyjemnie :-)).

Nie majaca zadnych wyrzutow sumienia

=-----

1. Data: 2002-08-22 20:37:56

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Aug 2002 21:28:07 +0200, "Grzegorz Wójcik"
<g...@i...pl> wrote:

>Moze i sie pada ale za to jak przyjemnie :-)).
>
>Nie majaca zadnych wyrzutow sumienia
>Iza Wójcik

ja niestetyu bym cierpiala...ostatni raz tka cierpialam chyba rok
temu, w knajpie...malo nie umarlam, przesiedzialam jak ta zewloka
w drzwiach knajpy w fotelu, wachlowana przez dziecie
me...dziekuje juz za te kalorie ;))))

Trys, jakby uczulony na nadmiar kalorii na raz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-08-23 07:36:50

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>a od takiego ciosu tluszczowo-kalorycznego to sie nie pada jako
>ta mucha? ja bym padla.....
>
>trys, padalec
>K.T. - starannie opakowana

a slyszalas, ze diety niskotluszczowe to nieporozumienie i szkoda dla
organizmu??? Juz raczej o ten makaron nalezy sie martwic - weglowodan twoj
wrog:))))))

Monisia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-08-23 08:00:07

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Aug 2002 09:36:50 +0200, "Monisiatko"
<M...@i...pl> wrote:

>a slyszalas, ze diety niskotluszczowe to nieporozumienie i szkoda dla
>organizmu??? Juz raczej o ten makaron nalezy sie martwic - weglowodan twoj
>wrog:))))))
>
>Monisia

makaron moze stac w duzych ilosciach...moge go pilnowac dla
kogos, hehehe

co do tluszczu to u mnie z ostrym umiarem, bo watrobka sie
obrazi..wprawdzie to juz przerazliwie dawno ale na te watrobke to
lezalam w szpitalu 8 tygodni, a potem bylam rowno rok na scislej
diecie. zadzialalo, ale nie lubie denerwowac organu ;)
poza tym PEWNE rzeczy mi nie smakuja - tluste zawiesiste zupy,
smeitanka w kawie, bita smietana, mazidlo na chleb typu maslo,
torty z duza iloscia przekladanego czegos maslanego,, tlusty
sos...ALE za to z przyjemnoscia zjem duzo chleba ze
smalcem/skawrkami. to nie jest brak konsekwencji, to jest to, na
co decyduje sie moja watroba po konfrencji ze mna

Kr
K.T. - starannie opakowana

kulki miesno- rybne.....wkupne:))
sangria- pytanie