zniszczone trawniki

1. Data: 2001-04-02 10:47:09

Temat: zniszczone trawniki
Od: "fragles" <B...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich bardzo serdecznie
Od dawna przyglądam się grupie i zamieszczanym przez Was ogródkom. Mogę
jedynie westchnąć, że potraficie wyczarować takie cuda a ja nie. Mam ogródek
o powierzchni około 600m2. W chwili obecnej trudno to nazwać ogródkiem
ponieważ tynkowaliśmy dom. Ostatecznego dzieła zniszczenia dokonał mój
pies. Tak więc z trawników nic nie pozostało. Proszę poradzcie mi jak
najlepiej założyć trawnik (ziemia jest dość kiepska) i jaki rodzaj trawy
najlepiej wysiać (po podwórku hasa dwoje dzieci). I jeszcze jedno pytanie:
jak dużo trzeba sypać kory na skalniak aby zielsko nie przerastało.
Z góry dziękuję za odpowiedzi
Basia

2. Data: 2001-04-08 20:26:48

Temat: Re: zniszczone trawniki
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fragles" <B...@p...com.pl> napisał w
wiadomości news:9a9mfv$m1$2@h1.uw.edu.pl...
Proszę poradzcie mi jak
> najlepiej założyć trawnik (ziemia jest dość kiepska) i jaki rodzaj trawy
> najlepiej wysiać (po podwórku hasa dwoje dzieci).

Dobra będzie mieszanka traw typu rekreacyjnego.
Co do zakładania - popatrz na stronie grupy. Powinna zawierać wcześniejsze
listy wysyłane na grupę w tym przedmiocie.

>I jeszcze jedno pytanie:
> jak dużo trzeba sypać kory na skalniak aby zielsko nie przerastało.

Trudno wysypać korę taką warstwą, aby zielsko nie rosło. Raczej, warstwa
kory powinna utrudniać wzrost chwastów, a ułatwiać ich wyrywanie. Myślę, że
warstwa grubości kilku centymetrów wystarczy.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2001-04-09 18:45:30

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9asong$h1h$...@n...tpi.pl...
> Proszę poradzcie mi jak
> Dobra będzie mieszanka traw typu rekreacyjnego.
Ew. sportowego np. Wembley.

> [...]
że
> warstwa grubości kilku centymetrów wystarczy.
Przy 5 cm jeszcze przerastają, 7 cm praktycznie uniemożliwia wzrost
chwastów.
pozdr. Jerzy

Klony - głupie pytanie
Trawa - ceny