znow maszyna

1. Data: 2003-05-16 08:52:02

Temat: Re: znow maszyna
Od: "Kasia A." <k...@g...pl.usun_to> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> domiar zlego ktos iditycznie umiescil lampke - nie oswietla dobrze miejsca
> szycia tylko bardziej to na prawo od igly, czyli to, w ktore wkladam reke,
> by podniesc/opuscic stopke - no i jak sie pewnie domyslacie nonstop parze
> sobie reke :-)
> - przycisk szycia wstecznego jest idiotyczny - w pfafie mialam cos
takiego,
> ze naciskalam w dol, do ziemi, a w Singerze jest przycisk, ktory pchac
musze
> (jak np. w domofonie) i przesuwa mi to maszyne (albo taka krzepa we mnie

Ilonko! Mam w domu Łucznika produkowanego na licencji Singera i z opisu jest
bardzo podobny do Twojego. Więc być moze ma takie same szpulki, nie płaskie
a lekko wypukłe, soczewkowe, a takie są do dokupienia (ja mam około 30!). Co
do opuszczania stopki to ja to robię lewą ręką, tez mam tę wajchę z tyłu. A
jesli chodzi o wsteczny to podobnie przesuwa mi się cała maszyna, a wcale
krzepy nie mam. Ale się przyzwyczaiłam. A ostatnio zachorowałam na nową
maszynę i (odpukać) najprawdopodobniej ją będę miała. :-)

Kasia

1. Data: 2003-05-16 14:42:51

Temat: Odp: znow maszyna
Od: "Iloneska" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia A. <k...@g...pl.usun_to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ba28qn$24n$...@s...cyf-kr.edu.pl...

> [...]
> krzepy nie mam. Ale się przyzwyczaiłam. A ostatnio zachorowałam na nową
> maszynę i (odpukać) najprawdopodobniej ją będę miała. :-)

Nawet jeszcze nie pytalam o te nietypowe stopki nigdzie - popytam, kupie,
bede sie cieszyc :-)
A gdzie kupilas?

Nowa maszyna? Ty zdrajco ;-))))

Ilona

wszelkie myszki XXX poszukiwane!!!
(inne)Programy w wersji Demo po francusku
gupol ze mnie :)
ciasto z rabarbarem - chwale
slubne tkaniny w Krakowie