znów torebkowy problem

1. Data: 2005-01-24 16:32:49

Temat: znów torebkowy problem
Od: "Nusia" <nienawidzę@spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Będę wdzięczna jak jakaś zmyślna głowa podpowie mi jak sprawić, żeby torebka
nie zsuwała mi sie co chwilę z ramienia. Szału dostaję bo mam śliską kurtkę
i chyba za wąskie ramiona. W wyobraźni widzę cosik gumowatego,
przezroczystego, co by nałożyć na wewnętrzną stronę paska. tylko czym to
zrobić?

any ideas?

Nusia

1. Data: 2005-01-24 19:59:43

Temat: Re: znów torebkowy problem
Od: "Jolka" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nusia" <nienawidzę@spamu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> i chyba za wąskie ramiona. W wyobraźni widzę cosik gumowatego,
> przezroczystego, co by nałożyć na wewnętrzną stronę paska. tylko czym to

silikon, taki budowlany, przeźroczysty, z tuby

St.Ives, Multi-Vitamin Retinol Anti-Wrinkle Cream w Warszawie?
Subiektywna ocena- b. dlugie (cz. 1)
soczewki kontaktowe
wypadanie wlosow
cera łojotokowa