znowu ser!

1. Data: 2003-10-04 08:51:00

Temat: znowu ser!
Od: "cytryna" <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie bijcie, czy ktos jednym słowem odpowie mi jak sie nazywa ser do
smażenia? kiedys sobie tu cos takie pyszne wyszperałam, ale jestem po
przeprowadzce i.....nie mam, albo w jeszcze nie rozpakowanym kartonie a
idzie zima i ja jem i jem i jem dużo i pysznie i tłusto (może jestem
niedźwiadkiem) może zbieram tłuszczyk na zimę! no tak za kare że truje to
możecie mnie odesłać na jakieś linki archiwalne....ale ja nie lubie tam
szukac bo tak naprawde to chyba nie umiem:(...ale jak zjem taki ser to
pewnie mnie oświeci :o))!!!

1. Data: 2003-10-04 09:16:26

Temat: Re: znowu ser!
Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja smaze: ostrowski, zamojski, albo morski i mi pasuje. Jak nie ma tych to
szukam takiego co ma mało dziurek, lecz czasem przy smazeniu wydobywa sie z
kuchni zapach imitujacy "stare skarpety" :)
Pozd
Sławek

1. Data: 2003-10-04 09:22:50

Od: "Robert Rosłoń" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Salami, gorgonzola....ale ta ostatnia to z makaronem...

--

___
Robert Rosłoń

1. Data: 2003-10-04 09:55:55

Od: AdamG --- f...@v...interia.pl szukaj wiadomości tego autora

> możecie mnie odesłać na jakieś linki archiwalne....ale ja nie lubie tam
> szukac bo tak naprawde to chyba nie umiem:(...ale jak zjem taki ser to
> pewnie mnie oświeci :o))!!!

wrzuc oscypka na patelnie, zapijac letnim piwkiem - bosssskie

AG

1. Data: 2003-10-06 08:25:01

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cytryna" <e...@c...pl> napisał w wiadomości
> nie bijcie, czy ktos jednym słowem odpowie mi jak sie nazywa ser do
> smażenia?

Np. racklette. Z pieczonymi zimniaczkami. Mniam..

1. Data: 2003-10-06 08:54:45

Od: "Robert Rosłoń" <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja ser salami obtaczam w bółce z jajkiem wrzucam na patelnię...

--

___
Robert Rosłoń

[OT] Kapusta a jod