znowu troche wyżej - Wielka Kopa 871 m.n.p.m

1. Data: 2005-07-04 18:40:37

Temat: znowu troche wyżej - Wielka Kopa 871 m.n.p.m
Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszam do ogladnięcia kilku fotek z wjazdu na Wielka Kope, Śnieżka coraz
bliżej... ;)

http://www.rolins.neostrada.pl/dyscypliny/terenowy/g
aleria3/index.html

2. Data: 2005-07-04 20:08:27

Temat: Odp: znowu troche wyżej - Wielka Kopa 871 m.n.p.m
Od: "Piotr Grela / interpio" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rolins <rolins********@o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:dabvsc$7u5$...@n...onet.pl...
> Zapraszam do ogladnięcia kilku fotek z wjazdu na Wielka Kope, Śnieżka coraz
> bliżej... ;)
>
> http://www.rolins.neostrada.pl/dyscypliny/terenowy/g
aleria3/index.html

Wspaniale zdjecia - pelne energii.
Zazdroszcze przyjemnosci ze zjezdzania.
Nie zazdroszcze trudow z jazdy pod gore.

W ubieglym tygodniu scigalem sie z TIRami. Trase Olesnica - Wroclaw
pokonalem w ciagu 2 godzin 20 minut - czas lacznie z przerwami na jedzenie,
stanie na swiatlach i inne.

--
Pozdrawiam Piotr Grela - (interpio)
www.handbike.pl

3. Data: 2005-07-05 07:20:35

Temat: Re: Odp: znowu troche wyżej - Wielka Kopa 871 m.n.p.m
Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-04 22:08,, Piotr Grela / interpio napisał(a):

> W ubieglym tygodniu scigalem sie z TIRami. Trase Olesnica - Wroclaw
> pokonalem w ciagu 2 godzin 20 minut - czas lacznie z przerwami na jedzenie,
> stanie na swiatlach i inne.

Witaj
Z tirem :) no wiesz dobrze że w twoich okolicach płasko jak na naleśniku
a mimo to jak przeczytałem to mi sie włosy na łepetynie zjeżyły
--
Piotr M :-)
Czego nie zabrania prawo, zabrania wstyd.

4. Data: 2005-07-05 09:40:40

Temat: Re: znowu troche wyżej - Wielka Kopa 871 m.n.p.m
Od: "Slawexk" <s...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Grela / interpio" <i...@d...pl> napisał w
wiadomości news:dac52e$anr$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

W ubieglym tygodniu scigalem sie z TIRami. Trase Olesnica - Wroclaw
pokonalem w ciagu 2 godzin 20 minut - czas lacznie z przerwami na jedzenie,

Na moich terenach to byś nie poszalał, główna przyczyna to jakość dróg

--
Kto sieje bzdurę ten zbiera absurd

Pozdrawiam
Sławek

Adaptaca samochodoow w Czechach ko zna adres?
Ankiety cały czas potrzebne
Autodiagnozowanie
Re: Primum Non Nocere.
sprzedam VW Golf 3 automat