żółte kwiatki

1. Data: 2006-01-27 17:32:34

Temat: żółte kwiatki
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebowałam rośliny kwitnącej żółto.
Zostałam obdarowana różnymi nasionami i nazwa
tej jednej rośliny uleciała mi z pamięci, nim mogłam zapisać.
W literaturze do tej pory jakoś się na nią nie napatoczyłam.
Roślina niska, liście ma ułożone jak kosaciec,
kwitnie latem. A to jest zdjęcie nasion, wyjętych z pudełka po zapałkach.
http://www.voila.pl/atbj1/?1
Może ktoś podpowie nazwę ?
Bo część wysiałam latem, resztę na wszelki wypadek zostawiłam
i nie wiem , co i jak dalej z tym zrobić.

2. Data: 2006-01-27 18:16:15

Temat: Re: żółte kwiatki
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Może ktoś podpowie nazwę ?
> Bo część wysiałam latem, resztę na wszelki wypadek zostawiłam
> i nie wiem , co i jak dalej z tym zrobić.

To chyba belamkanda chińska.Bylina, u mnie zimuje.Kwiatki żółte
w czerwone ciapki.Owoc w postaci balonika.Siej wiosną,powinna zakwitnąć
w tym samym roku.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2006-01-27 18:21:31

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To chyba belamkanda chińska.Bylina, u mnie zimuje.Kwiatki żółte
> w czerwone ciapki.Owoc w postaci balonika.Siej wiosną,powinna zakwitnąć
> w tym samym roku.

U mnie kwitnie w drugim roku po wysiewie:)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

4. Data: 2006-01-27 18:38:40

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mirzan napisał:

> To chyba belamkanda chińska.Bylina, u mnie zimuje.Kwiatki żółte
> w czerwone ciapki.Owoc w postaci balonika.Siej wiosną,powinna zakwitnąć
> w tym samym roku.

Dzięki , to jest to :-)

Pozdrawiam, Barbara

5. Data: 2006-01-27 18:40:50

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz napisał:

> U mnie kwitnie w drugim roku po wysiewie:)

To znaczy zimuje :-)
Bo wg TaBaza niekoniecznie

Pozdrawiam, Barbara

6. Data: 2006-01-27 18:41:45

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

> To znaczy zimuje :-)
> Bo wg TaBaza niekoniecznie

Czasami zimuje, czasami wymarza. Stąd "niekoniecznie" :D Ciekawe, jak będzie
w tym roku...

Pozdrawiam, Basia.
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

7. Data: 2006-01-27 20:40:21

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisał(a):

> Czasami zimuje, czasami wymarza. Stąd "niekoniecznie" :D Ciekawe, jak będzie
> w tym roku...

Moja po ubiegłorocznej zimie padła. :(

Pozdrawia Kaśka z dwiema marnymi siewkami

8. Data: 2006-01-27 22:45:58

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja po ubiegłorocznej zimie padła. :(
>
> Pozdrawia Kaśka z dwiema marnymi siewkami

Zawsze jest nie najbardziej dobrze i niekoniecznie źle.
Jeśli padnie, to upomnij się o nasionka.
Pozdrawiam.Mirzan

9. Data: 2006-01-27 23:20:02

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawsze jest nie najbardziej dobrze i niekoniecznie źle.
> Jeśli padnie, to upomnij się o nasionka.
> Pozdrawiam.Mirzan

Czy mogę uszczknąć trochę nasionek?
A przy okazji, masz już wiosenną ofertę?
Chyba trzeba myśleć już o uzupełnianiu wypadniętych roślinek:-)

Pozdrawiam TeresaR

10. Data: 2006-01-27 23:32:26

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mogę uszczknąć trochę nasionek?
> A przy okazji, masz już wiosenną ofertę?
> Chyba trzeba myśleć już o uzupełnianiu wypadniętych roślinek:-)
>
> Pozdrawiam TeresaR

Da się to zrobić bez wysiłku, największa trudność, to znaleźć
adres w papierach,bo papiery mam w piwnicy.
Ofertę zawsze mam nieprzyzwoicie póżno, bo co sezon wprowadzam
nowe rośliny i czekam co przezimuje.Oraz na nowe nasionka.
Pozdrawiam Mirzan

Zna ktoś tę roślinę?
a'propos nalewek
Szukam projektanta ogrodu.