zostań przyjacielem trenera a nic nie osiągniesz

1. Data: 2009-02-02 22:51:14

Temat: zostań przyjacielem trenera a nic nie osiągniesz
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

"Petrescu powiedział kiedyś, że największym problemem polskiej piłki są
leniwi zawodnicy. Dziś Rumun podtrzymuje zdanie, że dla naszych piłkarzy
najważniejsze są lekkie treningi, przyjazny trener i miłe spędzanie czasu.

- Z takim podejściem nigdy nie będziecie mistrzami świata, nigdy niczego
nie wygracie. Ja swoją mentalność wyniosłem z Anglii. Tam piłkarz nie
chce być przyjacielem trenera. Ja w moim klubie nie mam przyjaciół. I
właśnie zostałem wybrany, drugi raz z rzędu, najlepszym trenerem w
Rumunii - mówi obecny szkoleniowiec Unirei Urziceni"

http://tinyurl.com/cosr45

coś w tym chyba jest jak patrzę na tych polskich piłkarzy

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt