zrobilam salatke

1. Data: 2004-08-04 07:28:28

Temat: zrobilam salatke
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam na sobotniego grilla sałatkę z brokułów z fetą wg przepisu
cherokee. Dałam do sosu duży ząbek czosnku. Trochę się bałam, że dla pań
będzie zbyt czosnkowa. Ale okazało się, że były sałatką zachwycone.
Polecam.

Pozdrawiam
Bea

1. Data: 2004-08-04 08:22:57

Temat: Re: zrobilam salatke
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobiłam na sobotniego grilla sałatkę z brokułów z fetą wg przepisu
> cherokee.

ja chce tez przepis !!!pliz
pzdr
p.

1. Data: 2004-08-04 09:00:24

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> ja chce tez przepis !!!pliz
> pzdr
> p.

Wklejam przepis cherokee:

"Paczka mrozonych brokułów, paczka fety.
Sos: majonez, jogurt/smietana, sól, pieprz, zgnieciony czosnek ile kto
chce

Brokuły zblanszowac (włozyc we wrzątek na 5 minut, nie gotowac),
rozdzielić rózyczki, fetę pokroić w kostkę.
Wymieszać składniki sosu, sos wymieszać z brokułami, na końcu
delikatnie wymieszac z fetą. "

Ja użyłam świeżych brokułów. Gotowałam na parze, bo wolę trochę miększę.
Do sosu dodałam trochę soku z cytryny i cukru.

Pozdrawiam
Bea

1. Data: 2004-08-04 10:33:46

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wklejam przepis cherokee:

dzieki :)
pzdr
p.

1. Data: 2004-08-04 12:14:19

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ja użyłam świeżych brokułów. Gotowałam na parze, bo wolę trochę miększę.
> Do sosu dodałam trochę soku z cytryny i cukru.

Nie wiem jak to będzie smakowało z tym sosem powyżej (ale pewnie będzie),
ja dodaje obrane ze skórki, przyrumienione na patelni migdały pokrojone w
paski do tego sos winegret.

Anet

1. Data: 2004-08-04 14:30:12

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anet wrote:

> [...]
> ja dodaje obrane ze skórki, przyrumienione na patelni migdały pokrojone w

Też ciekawy pomysł. Spróbuję następnym razem.

Pozdrawiam
Bea

Gotowanie -Fotografowanie- Pomocy !!!
Ciekawy artykul...