_(.)_ żródła Etyki

Data: 2007-01-21 23:23:28
Temat: _(.)_ żródła Etyki
Od: "Sky" <s...@o...pl>

Użytkownik Hanka <c...@g...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@a...googleg
roups.com...

Sky napisał:

> Spokojnie, na wszystko przyjdzie czas ;)
> Chrysostomus to inteligentne stworzenie :)

Jeszcze jedno takie równoczesne wejście i intelekt D.Ch.
znowu zacznie się doszukiwać teorii spiskowych ;)

A swoją drogą - ciekawa sprawa ;)

-W końcu jestesmy na psp:
-Gdy kogoś z nas wybije się z wybranej-wyuczonej roli /"w co grają ludzie"?
;)/-pojawia się niepewność sytuacji i intencji partnera -więc i właściwe
reakcje obronne. Już to z Wielomianem wielokrotnie przerabiałem...