zszycie głowy

1. Data: 2007-10-01 19:48:29

Temat: zszycie głowy
Od: dawid <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam pytanie.niedawno miałem szyta głowe i założone 3
szwy.Posiadam ubezpieczenie od trwałego inwalictwa i czy jest szansa
abym dosyał odszkodowanie.Jak moge uzasadnic to aby sie udało.W
wypisie ze szpitala mam Uraz głowy - otwarta rana powłok głowy.Z góry
dziekuje

Dawid

2. Data: 2007-10-01 22:24:24

Temat: Re: zszycie głowy
Od: Piotr Potapiński <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Paź, 21:48, dawid <k...@i...pl> wrote:
> [...]
> abym dosyał odszkodowanie.Jak moge uzasadnic to aby sie udało.W
> wypisie ze szpitala mam Uraz głowy - otwarta rana powłok głowy.Z góry

Trwałe inwaliDZtwo po jednym szyciu głowy????
Gdyby Ci mózg szyto...to pewno byłbyś inwalidą, ale skóra się zrośnie
i zostanie tylko blizna...
Zdrowia życzę :)

3. Data: 2007-10-02 06:41:43

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Potapiński <p...@g...com> napisał(a):

> Trwałe inwaliDZtwo po jednym szyciu głowy????

Przecież nie muszą nieszczęśnikowi przyznawać od razu 100 % trwałego
uszczerbku na zdrowiu...

Dawid - musisz się dowiedzieć w firmie, w której się ubezpieczałeś - mogą ci
przyznać jakiś procencik - półtora. Wszystko zależy od tego, na co opiewa
Twoja polisa.

Ania

Re: Bolący bark,jaki lekarz?
Chłoniak, ziarnica a sarkoidoza-troche długie
Bolący bark,jaki lekarz?
pościel wełniana
Jak podleczyć żołądek po kuracji niesterydowymi przeciwzapalnymi