zupa szparagowa?

1. Data: 2000-06-05 13:28:53

Temat: zupa szparagowa?
Od: "MARKETING" <M...@M...COM> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie Kochani czy ktoś z Was zna przepis na odlotową zupę szparagową.
Jeśli tak to podajcie.
Proszę!!!!!!!!!!!!!
Ewa

1. Data: 2000-06-05 14:52:50

Temat: Re: zupa szparagowa?
Od: Slavek <h...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Zapewniam Cie, za kazda (przynajmniej dla mnie) zupa szparagowa jest
odlotowa, prosta do zrobienia i zarazem pracochlonna.
Odziel glowki szparagow od badyli. Ugotuj ale nie rozgotuj glowki w
ocukrzonej wodzie, odczedz.
Babyle gotuj w slodkiej wodzie (uzyj cukru tak jak soli) tak dlugo az beda
zupelnie miekkie, nastepnie odcedz (oszczedz szklanke plynu) i zmiksuj w
mikserze. Wywal mase z miksera na dosc geste silo i przetrzyj zawartosc (to
jest pracochlonne), na sicie powinny pozostac lykowate czesci szparagow. Te
pozostalosci lykowate mozesz jeszce raz wrzucic do miksera i dodac
oszczedzonego plynu z gotowana aby ponownie rozdrobnic w mikserze a
nastepnie przetrzec przez sito.
Ugotuj esencjonalny bulion (rosol). Rozprowadz przetarta mase rosolem,
zagotuj, dodaj sol i odrobine galki muszkatalowej do smaku. 1 lyzeczke do
herbaty maki ziemniaczanej rozprowadz zimna woda i rozmieszaj z zupka,
zagotuj, dodaj glowki szparagow. Na patelni zrumien 1 duza lyzke masla i
rozprowadz zupka wszysto razem wymieszaj i gotowe. Podawaj z groszkiem
ptysiowym.

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2000-08-19 12:47:16

Od: "MORGANO" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MARKETING <M...@M...COM> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:01bfcef2$39ff3fa0$7...@e...modus.com.pl.
..
> Witajcie Kochani czy ktoś z Was zna przepis na odlotową zupę szparagową.
> Jeśli tak to podajcie.
> Proszę!!!!!!!!!!!!!
> Ewa
Podam Ci coś co wszyscy będą wspominać. Dlaczego bo rzadko kto przygotowuje
zupę szparagową i na tym się nie zna.
Składniki:
500gram bulionu z kurczaka czysty wywar.
2 torebki gorący kubek Knorra "Krem szparagowy z grzankami "
Mały słoiczek szparagów w zalewie własnej około 115gram F-ma ABRA
oraz 25gram masła.
Do gotowego wywaru bulionowego wsyp 2 torebeczki zupy Knorra, ponieważ pojawią
się tam grzanki, te musisz wyeliminować czyli po prostu całość przecedzić .
Następnie dodaj ze słoika pokrojone szparagi i raz lekko zagotuj. Po
wyłączeniu do wrzątku włóż 25 gram masełka. Gotowe. Można podawać. Ewa proszę
wypróbuj. Ale nikomu nic nie wspominaj jak tę zupkę zrobiłaś. Obiecuję
wszyscy będą zachwyceni a pochwałom nie będzie końca. Jeżeli już to
wypraktykujesz i nacieszysz pochwałami to napisz.
Jaka była reakcja gości. Smacznego. Morgano

1. Data: 2000-08-19 20:47:18

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

MORGANO wrote:
> Następnie dodaj ze słoika pokrojone szparagi i raz lekko zagotuj. [...] Obiecuję
> wszyscy będą zachwyceni a pochwałom nie będzie końca.

Skad wiesz, ze to dobre? Przeciez nie wolno ci jesc weglowodanow?

1. Data: 2000-08-20 07:12:00

Od: "MORGANO" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...

Obiecuję

> Skad wiesz, ze to dobre? Przeciez nie wolno ci jesc weglowodanow?

Nikt nigdy nikomu nie zabrania jeść węglowodanów. Każdy z nas musi spożywać
odpowiednia ilość węglowodanów potrzebne to jest do dotlenienia mózgu. Norma
wynosi 0,8grama na 1kg wagi ciała praktycznie ja zjadam około 80-100gram
węglowodanów dziennie. Poprzednio z powodu mojej niewiedzy zjadałem cho-cho i
jeszcze trochę więcej. Ponieważ poprzednio nigdy tego nie liczyłem, bo nie
umiałem liczyć. Teraz jak to sobie pobieżnie obliczyłem wyszło mi z tego , że
zjadałem około 700gram węglowodanów i w tym tkwi cała tajemnica zjadałem
dziesięciokrotnie więcej niż powinienem. Zupę szparagową jadłem i nadal
polecam. Bardzo szybkie i efektowne danie. Morgano

1. Data: 2000-08-20 12:02:26

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

MORGANO <m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
> odpowiednia ilość węglowodanów potrzebne to jest do dotlenienia mózgu.

Dlugo wytrzymawalem te bzdury, ale to juz kapitalna brednia. Wroc
czlowieku do podstawowki, powtorz wiadomosci z chemii i biologii.
Z dwjga zlego wole juz nawidzonych dieta 1000 kalorii. Ich wywody
teoretyczne maja przynajmnie dzblo racjonalnosci.

Wladyslaw

--
Wladyslaw Los
mailto:w...@t...com.pl

kuchnia baskijska
archiwum
maraschino i angostura
Prośba o pomoc nie-kulinarną. Przepraszam, że śmiecę.
jak jest z dieta Montignac?