żurawka

11. Data: 2004-06-06 21:18:03

Temat: Re: żurawka
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
news:ca00kr$bkr$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A odebrałes Michale list ode mnie ... doszedl on za "wielka wode" ?

Miłka, prawie super:-))Jakbys tylko jeszcze podpis wywaliła poprzedniej
osoby, to już rewelacja:-)))

Gosia

12. Data: 2004-06-06 21:22:14

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
>
> Miłka, prawie super:-))Jakbys tylko jeszcze podpis wywaliła poprzedniej
> osoby, to już rewelacja:-)))
>
> Gosia

Hmm ... nie rozumiem o co Ci chodzi ...

13. Data: 2004-06-06 21:29:32

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A poza tym odpowiadasz tak, jakby byl to cytat z poprzedniego
> postu, czyli twoja odpowiedz zaczyna sie od znaku ">". Przed
> wpisaniem swojej odpowiedzi nacisnij 2 razy klawisz "Enter".
> Popatrz jak wygladaja inne posty i porownaj ze swoimi.
>
> Pozdrowienia,
> Michal
>
> --
> Michal Misiurewicz
> m...@m...iupui.edu
> http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

Przepraszam postaram się poprawić i dziękuje.
Pozdrawiam Teresa

14. Data: 2004-06-06 21:34:57

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm ... nie rozumiem o co Ci chodzi ...

Napisałam , że juz dobrze tniesz posty:-)Jeszcze tylko wycina sie podpis
osoby która wczesniej napisała.Np. pozdrawiam, ktos tam

Gosia

15. Data: 2004-06-06 21:47:07

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> Napisałam , że juz dobrze tniesz posty:-)Jeszcze tylko wycina sie podpis
> osoby która wczesniej napisała.Np. pozdrawiam, ktos tam
>
> Gosia

Ale to było napisane właśnie przez Michała ... tyczyło się to pewnej
osoby a ja jestem tylko niecierpliwa co do jego oceny mojej "działki".
Wysłałam mu kilka zdjęć a on ani me ani be ... :-(
Niepocieszona Miłka

16. Data: 2004-06-07 00:03:02

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"miłka" <m...@t...pl> wrote in message news:ca03dj$pjd$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ale to było napisane właśnie przez Michała ... tyczyło się to pewnej
> osoby a ja jestem tylko niecierpliwa co do jego oceny mojej "działki".
> Wysłałam mu kilka zdjęć a on ani me ani be ... :-(

Juz be i me :-)

Pozdrowienia,
Michal

17. Data: 2004-06-07 08:14:50

Od: "Halina" <k...@n...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie

wiadomości news:tgpwc.27979$DG4.166@fe2.columbus.rr.com...

> Nie te faza ksiezyca? :-)

No nie koniecznie, u mnie żurawka "z odzysku" została podzielona i
posadzona w jednym terminie i w niemalże identycznych warunkach. Jedna
wybujała, kwitnie bogato, wspaniale wybarwiona /już w tym roku ja
dzieliłam/, drugalicha, blada, jakby nie mogła się zaaklimatyzować :(
Naprawdę nie wiem w czym problem, może sąsiedztwo jej dokucza?

Pozdrawiam halina

18. Data: 2004-06-07 11:08:46

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:WgOwc.42922$DG4.13481@fe2.columbus.rr.com...
> "miłka" <m...@t...pl> wrote in message
>
> Juz be i me :-)
>
> Pozdrowienia,
> Michal
>
> --
Alez dziekuje Michalku bardzo, szczegolnie za pomysl z Rafalem.
No bo mi jest smutno jak Wy wymieniacie sie zdjeciami a ja jak ten
incognito ...

PS.: Co do listu zwrotnego to czasami jestem niecierpliwa niczym bialoglowa
!!!

Serdecznie Milka

19. Data: 2004-06-09 21:25:30

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie te faza ksiezyca? :-)

Zurawka, chociaz rodzaju zenskiego, chyba nie miewa "okresu"? ;-)

Elfir

20. Data: 2004-06-10 14:15:49

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Zurawka, chociaz rodzaju zenskiego, chyba nie miewa "okresu"? ;-)

Ej no nie przesadza sie chyba roslinek, ktore kwitna, albo juz za
chwileczke, juz za momencik beda kwitly.
Tak czy nie?
Magda

chodnik z drewna pocietego w krążki
ostnica