zwykly laik

1. Data: 2004-12-29 10:44:40

Temat: zwykly laik
Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to znaczy lek przeciwhistaminowy?

dzieki

2. Data: 2004-12-29 14:42:44

Temat: Re: zwykly laik
Od: "MonikaM." <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Co to znaczy lek przeciwhistaminowy?

Google sie kłaniają.....
To inaczej lek przeciwalergiczny.

3. Data: 2004-12-29 16:56:36

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 29 Dec 2004, MonikaM. wrote:

> Google sie kłaniają.....
> To inaczej lek przeciwalergiczny.

z duzym przyblizeniem oczywiscie a mechanizm hitaminowy
to jeden z wielu mechanizmow powstawania alergii - w sumie
przeciez lekami antyalergicznymi sa takze leki antyleukotrienowe
czy przeciwciala monoklonalne blokujace IgE ...

P.
--
Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
http://www.am.torun.pl

4. Data: 2004-12-29 17:02:15

Od: "MonikaM." <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeciez lekami antyalergicznymi sa takze leki antyleukotrienowe
> czy przeciwciala monoklonalne blokujace IgE ...

oczywiscie, ale jak dla laika taka odpowiedz powinna wystarczyc, tym
bardziej, ze na na googlach mozna znalezc sporo informacji, zamiast isc na
latwizne :-)
Pozdrawiam,
Monika

5. Data: 2004-12-29 20:27:12

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@r...am.torun.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.BSO.4.58L0.0412291755090.3325@renata.am.to
run.pl...
On Wed, 29 Dec 2004, MonikaM. wrote:

>z duzym przyblizeniem oczywiscie a mechanizm hitaminowy

He he ... cudnie Ci to wyszło... he he he

--
Jola
A. Einstein: "Dwie rzeczy są nieskończone...

6. Data: 2004-12-29 21:01:40

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MonikaM." <n...@h...com> napisał w wiadomości

> oczywiscie, ale jak dla laika taka odpowiedz powinna wystarczyc, tym
> bardziej, ze na na googlach mozna znalezc sporo informacji, zamiast isc na
> latwizne :-)

Ja wrzucilam to w google i wyskoczyly mi rozne nazwy lekarst a nie
wyjasnienie co to sa za leki.

Magda

7. Data: 2004-12-30 08:18:42

Od: "mumu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

własnie przeszukałam google i nic konkretnego nie znalazłam ,dlatego
napisałam tutaj.Przepraszam bardzo ,jeśli musiałas mi odpisywać.

8. Data: 2004-12-30 08:22:57

Od: "MonikaM." <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ja wrzucilam to w google i wyskoczyly mi rozne nazwy lekarst a nie
> wyjasnienie co to sa za leki.

"Leki przeciwhistaminowe H 1 stosowane w terapii chorób alergicznych, H1
antihistamines used in treatment of allergic diseases".
(www.borgis.pl/czytelnia/nm_rynoalerg/08.php - 36k).
Pierwsze, co wyskoczylo w googlach, po wpisaniu "leki przeciwhistaminowe".

Monika.

9. Data: 2004-12-30 08:30:07

Od: "MonikaM." <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> własnie przeszukałam google i nic konkretnego nie znalazłam ,dlatego
> napisałam tutaj.Przepraszam bardzo ,jeśli musiałas mi odpisywać.

Nie ma się co obrazac - w googlach jest sporo, wyjaśnienie w pierwszym
odnosniku po wpisaniu "leki przeciwhistamiowe", a więcej informacji po
wpisaniu np. "działanie leków przeciwhistaminowych". Tym bardziej, że z
Twojego postu wynikało, że poszukujesz dość ogólnych informacji.
Zajrzyj może tutaj:
http://www.borgis.pl/czytelnia/nm_rynoalerg/08.php
Monika.

Krew w moczu
słuch i wzrok - wielka prośba!
anemia i co dalej?
podwyzszone enzymy watrobowe (4 lata po LGM/CHTH/PBSCT)
ból krtani i czerwona plama na podniebieniu