życzenia

1. Data: 2003-12-24 18:31:08

Temat: życzenia
Od: "esterka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczęta wreszcie udało mi się uruchomić mój komputer, który bardzo długo
chorował
śpieszę więc szybciutko by złożyć wam życzenia świąteczne w ten
najpiękniejszy wieczór wigilijny

płatki śniegu tańczą na oknie
świerk zielony pachnie jak w lesie
mróz maluje zimowe obrazy
idą święta - to czas dla ciebie

życzę więc wam wszystkim wiaderek i wanien czasu by mogły powstawać te
piękne dzieła które przynoszą nam i naszym bliskim wiele radości i są darami
z głębi serca, a pozatym pargnę by każdej z nas spełniły się te życzenia,
które ukrywamy w głębi serca i nawet nie śmiemy marzyć o tym że mogłyby się
one zrealizować

pozdrawiam wszystkich świątecznie
esterka

1. Data: 2003-12-25 11:45:29

Temat: Re: życzenia
Od: "violka" <t...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zyczę wszystkim robótkujacym wszystkiego co w życiu najpiękniejsze,
samych życzliwych ludzi dookoła was, ogromnych pokładów wolnego czasu
na wasze pasje, no i oczywiscie dużo zdrówka.
violka
(Kraków)

1. Data: 2003-12-25 11:58:23

Od: "Ewa Łempicka" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Życzę Wam Dziewczyny dużo zdrowia i radości, mnóstwa inspiracji w swych
pasjach i po prostu wszystkiego najlepszego. Ewa

życzenia
Życzenia
Wesolych Swiat
[swieta] Ale tu cichutko...
2 w 1, czyli wyszywanie kwiatków na swetrze... help!