życzonka imieninoiwe

1. Data: 2002-06-29 13:13:08

Temat: życzonka imieninoiwe
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :-) szukaj wiadomości tego autora

Witam na grupie Pl.soc.inwalidzi w ten piękny dzień sobota 29 czerwca 2002

Wszystkim Pawłom i Piotrom czytającym te grupę a i tym którzy jej nie
czytają ale znają czytających a także sobie składam w dniu ich imienin
serdeczne życzenia zdrówka pogody ducha i poczucia humoru na własny temat

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

Bielsko-Biała 15:11:14

2. Data: 2002-06-29 14:58:39

Temat: Re: życzonka imieninoiwe
Od: "NeoN" <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr składa Piotrom? Hmm, też może być. Oczywiście dołączam się,
wsztstkiego optymistycznego wszystkim co świętują.

Wojtek

3. Data: 2002-06-29 15:37:01

Od: "majka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również dołączam się do życzeń, a i Tobie Piotrku M. Najlepsze życzenia!
:)

Pozdrawiam grupowiczów
Majka_Cz

4. Data: 2002-06-29 16:15:59

Od: Robert Szymczak <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

majka napisał(a):
> Ja również dołączam się do życzeń, a i Tobie Piotrku M. Najlepsze życzenia!

Również pozdrawiam tudzież życzę co najlepsze ;)

Ale, ale, kogo ja widzę ! Mejeczka wróciła ze szpitalnych wywczasów
!!! Witaj i opowiadaj i na Zjazd w Ustroniu się zapisuj ;))))

--
Pozdrowienia,
Robert

5. Data: 2002-06-29 18:13:20

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Szymczak napisał(a):

> Również pozdrawiam tudzież życzę co najlepsze ;)

Nic innego mi nie pozzostaje tylko dołączyć się do życzeń :)

> Ale, ale, kogo ja widzę ! Mejeczka wróciła ze szpitalnych wywczasów
> !!! Witaj i opowiadaj i na Zjazd w Ustroniu się zapisuj ;))))

Dokładnie tak, i podreśliłbym to wężykiem, wężykiem :)

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

6. Data: 2002-06-30 08:15:50

Od: "Pearl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
imienin
> serdeczne życzenia zdrówka pogody ducha i poczucia humoru na własny

Nie Pij Piotrek

Elektryczne Gitary

G e
Nie pij Piotrek, nie pij w piatek
a D
Piatek zly jest na poczatek
Co z sobota pracujaca
Bedziesz chory na stojaco.
Nie pij Piotrek, nie pij w czwartek
Picie w czwartek nic nie warte
Cos sie zdarzy przyjemnego
Nic nie zapamietasz z tego.

Pij w niedziele, pij w sobote, na ulicy pij pod plotem
Zapal sobie w kazde swieta, pal spokojnie, lez i stekaj

Nie pij Piotrek w poniedzialek
Ty sie na to nie nadajesz
W poniedzialek trzeba walczyc
Po pijaku sil nie starczy
Nie pij Piotrek, nie pij w srode
W srode jedziesz samochodem
Nie ujedziesz za daleko
Jeszcze staniesz sie kaleka

Wtorek lepszy jest do picia, musisz przeciez miec cos z zycia
Pij we wtorek ile wlezie, a najlepiej po obiedzie

Nie pij Piotrek o dziewiatej
Pic tak wczesnie jest niemadrze
Lepiej gdy sie robi ciemno
Kiedy jest juz wszystko jedno
Mowisz w glowie sie gotuje
W sercu rwie sie i kotluje
Nie badz taki delikatny
Twardy badz jak Roman Bratny

Wszystko dobrze jest do kiedy nie narobisz sobie biedy
Nie dosc, ze dokola nedza ty sie sam w te nedze wpedzasz

Wypij troche przed kolacja
Zeby moc spokojnie zasnac
Jesli jeszcze cie nie bierze
Powiedz co ty na to szczerze
a D
a Piotrek na to szczerze:
G e C C
Ja vohl, ja vohl, Ich liebe alkohol / x4

--
Pozdrawiam.
Perła

III Zjazd "Ustroń 2002" - nowości
Narkotyki a ON
NARKOTYKI - a ON
nowy
Rozporzadzenie MPiPS: zadania powiatow - finanse PFRON