żyły wodne, paprocie, psy, koty i inne czary-mary

41. Data: 2000-09-02 05:10:02

Temat: Re: żyły wodne, paprocie, psy, koty i inne czary-mary
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan Jerzy Siudalski" <s...@a...pl> napisał w
wiadomości news:8onko8$spm$1@news.tpi.pl...
> Bez sensu, już mi ręce opadają - ktoś wiele lat temu wymyślił ta bzdurę i
> ludzie powielają bez sprawdzenia - kamienie polne nie-ekranują!

A o jakim ekranowaniu Wy mówicie?
Przecież pytano się tylko czy mozna dać kamienie pod posadzkę. Żadne
przepisy tego nie zabraniają.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Czy masz już swoją stronę WWW? a stronę WAP ? http://wizytowka.pl

42. Data: 2000-09-04 13:48:04

Od: "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Terminologie nalezy traktowac umownie. Ze wzgledu na brak rozumienia
fizycznej natury tego typu zjawisk uzywa sie okreslen najbardziej
odzwierciedlajacych ich sens, podobnie jak kiedys samoloty okreslalo sie
zelaznymi ptakami.

Pozdrawiam
Andrzej Opejda

Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> wrote in message
> Primo, zeby mowic o jakims "ekranowaniu" trzeba by w ogole moc cokolwiek
> naukowego powiedziec o rozmaitych pseudomistycznych oddzialywaniach "zyl",
> "energii" i guru wie jeszcze czego. Ja na przyklad od 22 lat mieszkam w
> wiezowcu, w ktorym mam liczne "cieki" pod postacia:
> a. rur zimnej wody,
> b. rur cieplej wody,
> c. rur doprowadzajacych wode do kaloryferow (w kazdym pokoju),
> d. rury odprowadzajacej wode deszczowa z dachu,
> e. rur kanalizacyjnych,
> ma tez jeden dlugi "ciek gazowy" w kuchni i mnostwo pol
elektromagnetycznych
> [...]
> robienia wylewek (tj gornej warsty: gruzobetonu). W ostatnia sobote
robilem
> taka wylewke pod drewutnie (nie w wiezowcu tylko u mnie na wsi). Uzycie
gruzu
> i kamieni polnych pozwolilo mi zaoszczedzic na cemencie, choc nie wiem czy
> wole wozic cement taczka, czy lupac mlotem polne kamienie. I jedno i
drugie
> dobrze wplywa na kondycje... ;-) Stanowczo natomiast do wylewek nie
powinno
> sie dodawac starego tynku, bo on sie kiepsko z betonem wiaze i oslabia

Wystarczy

> --
> Maciej Szmit
> Textile Research Institute; IT Department
> http://www.leto.com.pl/Mszmit

winorośl amurska
tawuła?tawułka
pytanie do all