:-(((

1. Data: 2004-03-11 19:36:36

Temat: :-(((
Od: "Ono" <m...@i...bezspamu_wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z ciekawostek -
Kto słyszał o tym, że w Polsce sprzęt rehabilitacyjny bedzie obłozony
najwyższym w UE podatkiem VAT?????????

Moje szanse na sprawny wózek znowy oddala się w wieczny niebyt ;-(((

Maria T.
"gdy człowiek kocha życie to nawet medycyna jest bezsilna :)))"

Zapraszam na:
http://www.idn.org.pl/users/mariat/

2. Data: 2004-03-11 19:47:56

Temat: Re: :-(((
Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ono" <m...@i...bezspamu_wytnij_to.pl> napisał w wiadomości
> Z ciekawostek -
> Kto słyszał o tym, że w Polsce sprzęt rehabilitacyjny bedzie obłozony
> najwyższym w UE podatkiem VAT?????????
>
> Moje szanse na sprawny wózek znowy oddala się w wieczny niebyt ;-(((

czyli 15 - 16 % :-)
bo de facto - w dużej części UE to jest podstawowa stawka VAT, jakoś o tym
rząd "nasz" milczy ;-P

A o ile wiem to w ofertach makro, selgross to już od początku roku jest 22%
VAT-u :(

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

3. Data: 2004-03-12 12:07:33

Od: "Wojtek" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto to widział żeby inwalidzi mieli wozki , kule etc. Tym ludziom to sie
przewraca w glowie.
Jestem chory na hemofilie. Wymagam wymiany dwu stawow kolanowych
(endoprotezy).
Po co to robic . Lepiej niech nie pracuje i siedzi na rencie.

A jezeli juz wymieniac to tylko jeden staw kolanowy (NFZ).
W hemofilii trzeba stosowac podczas operacji bardzo kosztowne czynniki
krzepniecia.
Zrobimy najpierw jedna oiperacje potem druga (NFZ).
A co pomnozymy zakupy czynnikow razy dwa (DWIE OPERACJE ZAMIAST JEDNEJ). Co
to nasze pieniadze hiszpanskie.

Trzeba zaczac ze od tego ze gdyby chorzy na hemofilie byli wlasciwie
leczeni (braki owych czynnikow ) nie trzebaby tych operacji.
Mozna zapobiegac dewastacji stawow , dostarczajac czynniki krzepniecia w
odpowiedniej ilosci.
Nie po co. Lepiej pozniej zakladac endprotezy.

Rozumieja to Czesi Slowacy Wegrzy, a w Polsce Ministerstwo Zdrowia udaje ze
zajmuje sie zdrowiem i ekonomia.

Zycze wszystkim duzo Zdrowia

4. Data: 2004-03-14 01:31:23

Temat: Odp: :-(((
Od: "news.tpi.pl" <i...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto słyszał o tym, że w Polsce sprzęt rehabilitacyjny bedzie obłozony
> najwyższym w UE podatkiem VAT?????????

Ale spadną ceny napoi alkoholowych będzie można się urżnąć ;-)
chyba o to im chodzi

5. Data: 2004-03-14 10:21:29

Od: "Ono" <m...@i...bezspamu_wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto słyszał o tym, że w Polsce sprzęt rehabilitacyjny bedzie obłozony

> chyba o to im chodzi

Fakt, to jest argument ;-)))
Wprawdzie dopiero 11:20, ale idę zobaczyć co jest w lodówce ;-)))

http://www.ono.ipon.pl

6. Data: 2004-03-14 10:24:16

Temat: Re: OT :-(((
Od: "Daga" <z...@G...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ono" <m...@i...bezspamu_wytnij_to.pl> napisał w
wiadomości news:c31bnd$u31$1@topaz.icpnet.pl...

> Zapraszam na:
> http://www.ono.ipon.pl

Marysiu, czy coś jest nie tak ogólnie, czy tylko u mnie? Próbowałam
wejść na stronę i...
[404] File Not Found : Plik nie istnieje ;((

Scally

7. Data: 2004-03-14 10:50:56

Od: "Ono" <m...@i...bezspamu_wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Marysiu, czy coś jest nie tak ogólnie, czy tylko u mnie? Próbowałam
> wejść na stronę i...

Robię nową ;-))) a zmian jes cała masa . I to na lepsze ;-)))
Dysk mi padł i ...zjadł juz gotową pracę ;-))
Do tego w trakcie odzyskiwania .... ptzepisał wszystkie rozszezenia na .
duże litery ;-(((
Cierpliwości pleaseeeeee
Juz sama ginę w nawale roboty ;-)))
Jak się odkopię , dam znać
--

Użytkownik "Daga" <z...@G...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:c31bs8$emd$1@inews.gazeta.pl...

8. Data: 2004-03-14 11:20:15

Od: "Daga" <z...@G...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ono" <m...@i...bezspamu_wytnij_to.pl> napisał w
wiadomości news:c31dfo$vnl$1@topaz.icpnet.pl...

> Robię nową ;-))) a zmian jes cała masa . I to na lepsze ;-)))

No to ok, myślałam, że to znowu u mnie, większosć stron i tak się
zadjabła wczytać nie chce. :/

> Dysk mi padł i ...zjadł juz gotową pracę ;-))

Znam ten ból, w sierpniu tak mi komp zeżarł plik z połową pracy mgr...
;(

> Jak się odkopię , dam znać

Oki, poćwiczę cierpliwość. ;)

Scally (która usiłuje brata zagonić do zaktualizowania jej strony od
jakichś 2 lat i chyba się sama html-a w końcu nauczy ;-))

9. Data: 2004-03-14 15:42:33

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ono" <m...@i...bezspamu_wytnij_to.pl> napisał w wiadomości

> Fakt, to jest argument ;-)))
> Wprawdzie dopiero 11:20, ale idę zobaczyć co jest w lodówce ;-)))

Przed 13:00 ??

Hmmm, - coś mi biega po głowie przebój Dudiego :)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

10. Data: 2004-03-15 01:01:19

Od: "marder" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

14 marca Anno Domini 2004, o godzinie 16:42, podejrzany, Jacek Kruszniewski,
zeznał co następuje:

> Przed 13:00 ??
Jacku, zawsze można użyć filiżanek, zamiast kieliszków, tak jak robiono to
w wielu zakładach gastronomicznych, gdy pragnienie dręczyło, a magiczna
godzina jeszcze nie wybiła ;-))

> Hmmm, - coś mi biega po głowie przebój Dudiego :)

"Odliczoną forsę lekko w ręku mnę
przede mną trzydziestu - nie jest źle"

Mea culpa, Jacku... To przecież własnie ja podawałem na IPON link do owego
utworu. :-))

--
Dum vivimus, vivamus

ON a parkometry
wozek akumulatorowy do sprzedania!!!
uchwyty do łazienki/ubikacji
DBAM O ZDROWIE! rehabilitacja w aptekach
praca w Policji, moja opinia