[0T]Cos mi sie przestawilo-help!

1. Data: 2005-04-13 07:36:06

Temat: [0T]Cos mi sie przestawilo-help!
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o pomoc znajace sie "na rzeczy"..
Cos mi sie przestawilo,kiedy klikam na link
podany w poscie mam zero reakcji,
strzaleczka nie zamienia sie w lapke i
ekran blokuje sie na minute.Posprawdzalam
juz wszystko co umialam i nadal nie moge znalezc
przyczyny
Help !!!!
Pozdrawiam z nutka wiosennego oddechu
Pusia a czasami Beata
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=15427&o
b=0
FAQ pl.rec.robotki-reczne
Wyszukiwarka w archiwum
http://glinki.com/?l=upi2gf

2. Data: 2005-04-13 07:56:01

Temat: Re: [0T]Cos mi sie przestawilo-help!
Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej Beatko
jest to cos co caly czas wystepuje? czy tylko wtedy gdy ma trudnosci z
podlaczeniem sie do serwera newsowego ?
U mnie podobnie wystepuje - ale tylko w tym wypadku o ktorym napisalam
Ci wyzej.
Jesli jednak to nie to .. to sprobuj przeskanowac antywirem komputer lub
sprawdz czy nie masz przypadkiem uszkodzonego oprogramowania...

pozdrawiam
Justyna

3. Data: 2005-04-13 08:01:39

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"
> jest to cos co caly czas wystepuje? czy tylko wtedy gdy ma trudnosci z
> podlaczeniem sie do serwera newsowego ?
> U mnie podobnie wystepuje - ale tylko w tym wypadku o ktorym napisalam
> Ci wyzej.

Zapomnialam dodac,ze poczte mam na Outllook'u i problem od paru dni,
we wszystkich innych przypadkach linki otwieraja sie bez problemu :)
Bea

Teleport Pro Version 1.29.2052
[druty] swetry bez zszywania juz mam
[Gazety] Coś jeszcze na temat polskiego rynku?
Jak zrobic sznureczek do stanika?
[szydelko] ale top !!!