1 Maja-święto...

1. Data: 2001-05-01 07:40:42

Temat: 1 Maja-święto...
Od: "Karolek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wszystkiego najlepszego życzę wszystkim z okazji pierwszomajowego święta
ludzi pracy!

Z partyjnym pozdrowieniem

A do życzeń dołączamy piosenkę.... (wpisz odpowiedni tytuł)

1. Data: 2001-05-01 07:57:00

Temat: Re: 1 Maja-święto...
Od: "Remigiusz Babicz" <r...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkiego najlepszego życzę wszystkim z okazji pierwszomajowego
> święta ludzi pracy!
>
> Z partyjnym pozdrowieniem
>
> A do życzeń dołączamy piosenkę.... (wpisz odpowiedni tytuł)

Z okazji pierwszomajowego swieta ludzi pracy bede dzis harowal do wieczora.
Niech zyje kapitalizm. Mowie powaznie.

Reik.

1. Data: 2001-05-01 09:50:49

Od: "Asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z okazji pierwszomajowego swieta ludzi pracy bede dzis harowal do
wieczora.
> Niech zyje kapitalizm. Mowie powaznie.
>
> Reik.

pozdrawiam, również pracowicie i kapitalistycznie :)))

Asmira

1. Data: 2001-05-01 12:10:32

Temat: Odp: 1 Maja-święto...
Od: "Karolek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asmira" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> wieczora.

> pozdrawiam, również pracowicie i kapitalistycznie :)))

Hey!

Pozdrawiam ludzi pracy!!!

A myślicie że ja skąd piszę te "życzenia" ?!
Ale... przynajmniej mamy piękne słoneczko! (lepiej iść w pochodzie
pierwszomajowym... :-))))

Największy Holocaust w dziejach świata...
dyskryminacja kobiet
Alkohol w szkole
Jezeli interesuje Cie temat poruszany na tej grupie.. 199
Glottodydaktyka-poszukuj ę informacji,stron www.