10 Kwietnia.

21. Data: 2014-04-11 23:19:41

Temat: Re: 10 Kwietnia.
Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-11 11:11, Ikselka pisze:

> A co wyście się tak jak pijany płotu tej "bomby" uczepili... Całe sledztwo
> nakierowane na wykazanie, ze "bomby" (wybuchu) nie było. Płot wam się wali.
>
> Sto sposobów jest na to, aby spadł samolot - bez użycia "bomby". I nie w
> TYM wątku o tym. To wątek PAMIĘCI i spadaj (nomen omen) stąd.

a tak merytorycznie to co takiego ci wielcy dokonali?
może ich beatyfikujecie? :)

--
Holy Bleble

22. Data: 2014-04-11 23:29:29

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-11 10:05, Ikselka pisze:

> Każdy ma swoje maksimum możliwości... Miłego srania.

powiedziała służebnica pańska :D

23. Data: 2014-04-12 05:53:28

Od: stevep <s...@i...tkdami.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2014 o 10:06 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Nadstawianie drugiego policzka interpretujesz zupełnie błędnie. Nie
> polega
> ono na pozwalaniu na zabijanie.
> :-/
A nie miłość tylko zemsta to naczelna zasada.

--
stevep
-----

24. Data: 2014-04-12 11:45:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Apr 2014 05:53:28 +0200, stevep napisał(a):

> A nie miłość tylko zemsta to naczelna zasada.

Pomsta. Nie odróżniasz zemsty od pomsty.

25. Data: 2014-04-12 11:48:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie miłość tylko zemsta to naczelna zasada.

Rdz 4, 10: ,,Rzekł Bóg [do Kaina, który zabił Abla]: <<Cóżeś uczynił? Krew
brata twego głośno woła ku mnie z ziemi!>>"

26. Data: 2014-04-12 15:29:53

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Krzyżem go w ryja, krzyżem po łbie, dźgaj Chrystusikiem dźgaj, dźgaj aż krzyż spłynie
krwią.

Stop obłudzie.
Członkowie komisji szalonego Antka chętnie poruszają wszystkie wątki śledztwa, a
nawet wymyślają nowe, jednak nie chcą się odnieść do zeznań Mariana Janickiego, szefa
Biura Ochrony Rządu, który poświadczył, że około trzech miesięcy przed katastrofą płk
Jarosław Florczak po przylocie z prezydentem oznajmił zdenerwowany: "Szefie, Pan
prezydent kiedyś doprowadzi do tragedii, zginie wielu niewinnych ludzi" dopytywany
dlaczego tak sądzi Florczyk powiedział: "Szefie, jak zwykle burdel, nikt nic nie wie,
program swoje, a realizacja swoje. To jest jedna wielka katastrofa. Prowizorka i
jeszcze raz prowizorka, a nuż się uda, jakoś to będzie".

PiS milczy na temat tych słów, bo burzą one teorię wielkiego zamachu. Ujawniają, że
winna nie była mgła, trotyl i żelazna brzoza. Winy nie ponoszą Merkel, Putin i Tusk.
Wszystko stało się za sprawą głupoty i nadęcia ludzi, którzy ponad wszystko chcieli
się pojawić na obchodach katyńskich w czasie kampanii wyborczej.

Dodatkowo interesujący jest fakt, że ludzie, którzy wiecznie powtarzają w mediach, że
osoby lecące tym samolotem zostały zamordowane, bez mrugnięcia okiem pobrali wysokie
odszkodowania z tytułu zdarzeń losowych. Hipokryzja nie ma granic.

27. Data: 2014-04-12 16:26:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 12 Apr 2014 06:29:53 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> Dodatkowo interesujący jest fakt, że ludzie, którzy wiecznie powtarzają w mediach,
że osoby lecące tym samolotem zostały zamordowane, bez mrugnięcia okiem pobrali
wysokie odszkodowania z tytułu zdarzeń losowych.

Pobrały, bo wobec NIEZNALEZIENIA dowodu (a nie jego BRAKU) na zamach -
zostały z niczym. Pobrały zgodnie z wynikami "śledztwa". Jeśli śledztwo
wykaże zamach, na pewno zwrócą odszkodowania i pobiorą stosowne :->

28. Data: 2014-04-12 18:20:58

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-12 16:26, Ikselka pisze:

> [...]
> zostały z niczym. Pobrały zgodnie z wynikami "śledztwa". Jeśli śledztwo
> wykaże zamach, na pewno zwrócą odszkodowania i pobiorą stosowne :->

na pewno, wasza głąbowatość, na pewno
:)

29. Data: 2014-04-13 02:15:31

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Jak to nigdy człowiek honorowy nie weźnie kasy którą mu oferują gdy okoliczności są
tak poważne. Biorą kasę ze względu na wypadek gdy uważają że to zabójstwo. Kto tak
postępuje, ktoś kto wie że pieprzy bzdury bo buraki w sraczkę nawet uwierzą iż to
kotlety schabowe??? Bo gdyby sądzili poważnie to nie bierze się kasy w takich
okolicznościach bo to jest bulwersujące gdy ktoś płaci zmieniając sobie status czynu.
Ale co miesiąc sracie z nienawiści buraczki i tak się zastanawiam że gdyby kościoła
nie było chorego z nienawiści to i tak stworzylibyście sektę nienawiści i tak się
zastanawiam czy kler celowo taką twarz pokazuje bo gdyby był dobry to byście odeszli.

30. Data: 2014-04-13 06:01:44

Od: stevep <s...@i...tkdami.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2014 o 11:45 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Pomsta. Nie odróżniasz zemsty od pomsty.

To zdefiniuj tą różnicę.
--
stevep
-----

To samo.
Czy widzieliście?
Świnie
Nadzieja dla Polski?
To jest właśnie magia liczb. Tej magii boi się Kościół.