Nadzieja dla Polski?

1. Data: 2014-04-05 23:46:28

Temat: Nadzieja dla Polski?
Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pentagon i eliminacja fanatyzmu religijnego przy pomocy wirusów i szczepień

Na opublikowanym w 2011 roku materiale, który wyciekł z Pentagonu urzędnicy
Departamentu Obrony Narodowej (ang. DOD- Departament of National Defence) omawiali
plan opracowania i wypuszczenia wirusa zmieniającego strukturę DNA. Wirus może być
przenoszony poprzez szczepienia lub powietrze i ma na celu usunięcie tak zwanego genu
Boga VMAT2 odpowiedzialnego za silne przeżywanie doznań religijnych, intensywnych
przekonań czy pragnień. Według materiału zamieszczonego poniżej projekt ten jest
skierowany przeciwko fundamentalistom katolickim i islamskim.

Osoby, które są religijnymi fundamentalistami lub religijnymi fanatykami mają 2-3
krotnie podwyższoną ekspresję RT-PCR genu VMAT2. Osoby, które nie są
fundamentalistami ani osobami religijnymi mają znacznie obniżony poziom ekspresji
genu VMAT2. Wirus ma uodpornić na gen VMAT2 i będziemy mieli efekt w postaci zmiany
fanatyka religijnego w normalną osobę. Nazwa tego projektu to FanVax tj. rozpylana w
powietrzu z samolotów szczepionka genetyczna przeciwko fanatyzmowi religijnemu.

2. Data: 2014-04-06 01:23:31

Temat: Re: Nadzieja dla Polski?
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-05 23:46, Miriam pisze:

> [...]
powietrzu z samolotów szczepionka genetyczna przeciwko fanatyzmowi religijnemu.

To już wiem, czemu w Polszcze tak bardzo boją się chemtrailsów ;)

3. Data: 2014-04-06 01:52:39

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha
Ale za to kselcia będzie mogła w końcu być normalna, a Chiruś się nie wysadzi :-D

4. Data: 2014-04-06 01:58:15

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha
Zresztą Anglicy podobnie się zapartują, więc albo leczenie albo wirus z samolotu.

Neurolog: fundamentalizm religijny może być leczony jako choroba psychiczna
Autorka i badaczka z Uniwersytetu Oksfordzkiego specjalizujący się w neurologii
sugeruje, że pewnego dnia fundamentalizm religijny może być leczony jako uleczalna
choroba psychiczna. Kathleen Taylor, która opisuje siebie jako "pisarza naukowego
zrzeszonego w Katedrze Fizjologii, anatomii i genetyki," przedstawiła taką sugestię
podczas prezentacji na temat badania mózgu podczas Festiwalu Literackiego HAY w Walii
w czerwcu 2013 roku. W odpowiedzi na pytanie o przyszłość neurologii, Kathleen Taylor
powiedziała, że "Jedną z niespodzianek może być to że zobaczymy ludzi z pewnymi
przekonaniami, jako osoby, które mogą być leczone," przekazał The Times of London.

Fanatyzm religijny jest chorobą uleczalną
"Ktoś, kto na przykład uległ radykalizacji w ramach ideologii sekty - może przestać
widzieć to jako osobisty wybór, który wybrał w wyniku wolnej woli i może zacząć
leczyć to jako pewnego rodzaju zaburzenie psychiczne," powiedziała Taylor. "Pod
wieloma względami to może być bardzo pozytywna rzecz, ponieważ bez wątpienia istnieje
w naszym społeczeństwie wiele wierzeń, które robią dużo szkód." Autorka zaznaczyła,
że nie odnosiła się po prostu do "oczywistych kandydatów, takich jak radykalny
islam", ale także przekonań, że bicie dzieci jest dopuszczalne. Jedną z prostych
terapii perswazyjnych jest nauczenie, że wszystkie religie są w jednakowym stopniu
oparte na mitach i doświadczeniach wewnętrznych, których nie należy narzucać innym, a
praktykować jedynie na sobie i dla rozwoju swojej jaźni, duszy. Ideały jedności
wierzeń i etyki wielkich religii tonizują fanatyczne ciągotki u milionów ludzi,
jednak terapią trzeba objąć duchowieństwo, kler wielkich korporacji religijnych
siejących fanatyzm jedynie słusznej wiary dla maksymalizacji zysków.

To nie pierwszy raz, kiedy Taylor badała procesy umysłowe fanatycznych radykałów
chrześcijańskich i muzułmańskich. W 2006 roku napisała książkę o kontroli umysłu pt
"Brainwashing: The Science of Thought Control" (Pranie mózgu: Nauka kontroli myśli.),
która opisywała naukę stojącą za perswazyjnymi taktykami takich grup jak
chrześcijańskie kulty i Al-Kaida. "Oczywiście, wszyscy zmieniamy nasze przekonania"
powiedziała Taylor w materiale wideo odnosząc się do książki. "Przekonujemy się
wzajemnie byśmy robili pewne rzeczy; wszyscy oglądamy reklamy; wszyscy się kształcimy
i doświadczamy [religie.]. Pranie mózgu, jeśli chcesz, jest tego skrajnym końcem.
Jest to typ przymusowej, energicznej, psychologicznej tortury".

5. Data: 2014-04-06 20:10:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 Apr 2014 16:52:39 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> Ale za to kselcia będzie mogła w końcu być normalna,

Wg twoich "norm"? - wolę się pociąć.

6. Data: 2014-04-06 21:54:35

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselcia
No mówiłem, jak ci raczysko w głowie stopią , to znormalniejesz, a teraz, o już chce
się ciąć, no jesteś pod wpływem sekty.

7. Data: 2014-04-06 22:21:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Apr 2014 12:54:35 -0700 (PDT), Miriam napisał(a):

> Ikselcia
> No mówiłem, jak ci raczysko w głowie stopią , to znormalniejesz, a teraz, o już
chce się ciąć, no jesteś pod wpływem sekty.

Aś głupi, że aż miło.

8. Data: 2014-04-07 00:44:04

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Ale ty upadłaś moralnie od tej sekty i trzeba to leczyć jak się leczyła europa:

Czyli
Europa, teatr grecki, mity greckie, sztuka klasyczna- dużo gołego, filozofia,
platony, arystotelesy, safony-poezja, homery- literatura itd. Następnie Rzym,
architektura, drogi i mosty zwodzone, lukrecjusz-erotyki itd.
Teraz Chrześcijaństwo pochodzi z Azji mniejszej, tam gdzie Żydki się opluwają obecnie
z Arabami i mamy pastuchy, pastuchy, co pasą kozy, co walą kozy , analfabetyzm,
pogarda dla kobiet, tyrania, Marks by powiedział że to proletariat.
I ten proletariat bity i obijany przybywa do wspaniałej europy, dochodzi do władzy
jak komuniści intrygami i mordami i zaczyna się upadek kultury, sztuki, filozofii,
nauki, gołe posągi niszczone, teksty palone, mord kobiet, mord wszystkiego co nie
katolickie, stosy, donosy, grabierze, brak demokracji Ateńskiej tylko pan i
niewolnik, Feudalizm.
Europa patrzy jak krew się leje, jak upada cywilizacja i przygodzi Renesans _ czyli
pierwszy kop w dupę sekty i mamy wielkich artystów, skok cywilizacji, powrót
klasycyzmu, wielka twórczość naukowa itd.
Następnie mamy barok, kler nie może tego znieść i mamy mordy jakiś nie widział
świat, upadek sztuki, cywilizacji , upadek Polski. Europa patrzy i idzie Oświecenie,
drugi porządny kop w dupę sekty, powstaje państwowość, konstytucja, demokracja, prawa
człowieka, wolność jednostki i kler już nie wróci ze swoją patologią, od tej chwili
jest marginalizowany.

9. Data: 2014-04-07 09:41:09

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-05 23:46, Miriam pisze:
> Osoby, które są religijnymi fundamentalistami lub religijnymi fanatykami mają 2-3
krotnie podwyższoną ekspresję RT-PCR genu VMAT2.

Czyli nauka ostatecznie wyjaśniła - religijność to choroba psychiczna

10. Data: 2014-04-07 09:49:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-04-07 00:44, Miriam pisze:
> lukrecjusz-erotyki itd.

A mianowicie jakie erotyki?

Ewa

To jest właśnie magia liczb. Tej magii boi się Kościół.
"Święty" tata z Jastrzębia podpalaczem-zabójcą swojej rodziny?
"Panika bankowa"? Komuś się wreszcie uda...POdpalić świat ;)
Chironowi - o "cudzie" chodzenia po węglach :-)
Re: Bydlaki!