To samo.

1. Data: 2014-04-09 01:38:02

Temat: To samo.
Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wpolityce.pl/kosciol/190458-przed-kanonizacja
-jana-pawla-ii-mozemy-spodziewac-sie-coraz-wiecej-sz
okujacych-aktow-zwyklego-chamstwa

Komuniści jak nazywali ulice zbrodniarzami, też bardzo nie lubili, jak świadomi
mówili nieświadomym co to za ziółko było. A jaka agresja jak ktoś prawdą zbeszcześcił
ich obłudę i kłamstwo. O....podobieństwo, ?Totalitaryzmy jakim był komunizm i jest
kościół mają alergie na prawdę, bardzo agresywną alergie na prawdę.
Po pierwsze JP2 był zbrodniarzem, ukrywanie pedofili i dekrety by to nie wypłyneło,
czyli przyzwolenie na dalsze gwały bo nie wyciągano konsekwencji. Doprowadzenie
Afryki do epidemii Hiva  swoimi bzdurami o szkodliwości prezerwatywy, to pochłoneło
miliony ofiar.
Ja kiedyś mieszkałem na ulicy Dzierżyńskiego i matka mi tłumaczyła że oficjalnie to
był cudowny przyjaciel ludu, a nieoficjalnie zbrodniarz i morderca ludu. Teraz ja
będe dzieciom tłumaczył czym jest JP2,  czym oficjalnie i nieoficjalnie, z
pocieszeniem że kiedyś Polska pozbędzie się okupacji Watykanu i kochane dzieci prawdy
się będziecie uczyły oficjalnie.
Sam koszt zmiany ulic, dowodów, statusu firm, prawa jazdy z JP2 na ŚJP2 będzie
ogromnym kosztem finansowym za który zapłacą wszyscy a najbardziej głodujący w
Polsce.