10 lat Rossmanna!-prezent

1. Data: 2003-06-25 14:20:28

Temat: 10 lat Rossmanna!-prezent
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
w rossmannie daja gruba gazeta o pielęgnacji i kosmetykach na szczescie
artykuły nie są sponsorowane.niestety teksty są nieprawdziwe i że
doradzają,np o dobieraniu podkładu do wew.strony nadgarstka ??
pozdrawiam
paula

1. Data: 2003-06-25 17:38:52

Temat: Re: 10 lat Rossmanna!-prezent
Od: "NATALIA" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> artykuły nie są sponsorowane.niestety teksty są nieprawdziwe i że
> doradzają,np o dobieraniu podkładu do wew.strony nadgarstka ??

kiedyś słyszałam, ze podkład powinno się wypróbowywać właśnie na wew,
stronie nadgarstka, bo tam odcień jest najbardziej zbliżony do koloru naszej
buźki. może się mylę, ale tak mi się coś o uszy obiło.

pozdr.

1. Data: 2003-06-25 18:00:54

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NATALIA" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
naszej
> buźki. może się mylę, ale tak mi się coś o uszy obiło.

witam
kiedys tak sie sprawdzało kolor podkładu ,teraz jezt inaczej
podkład sprawdza sie na szyji po to zeby dopasowac twarz do szyji a nie
szyje i dekolt do twarzy,przeciez podklad nakłada sie na twarz.
pozdrawiam
paula

1. Data: 2003-06-25 19:02:31

Od: "NATALIA" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podkład sprawdza sie na szyji po to zeby dopasowac twarz do szyji a nie
> szyje i dekolt do twarzy,przeciez podklad nakłada sie na twarz.

ja tam nie wiem, nie uzywam podkladu, bo nie chcę mi się go nakładać:). wolę
zwykły puder:)

1. Data: 2003-06-25 21:16:08

Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

naszej
> buźki. może się mylę, ale tak mi się coś o uszy obiło.

teoretycznie tak, ale praktycznie twarz jest IMHO ciut bardziej opalona,
wiec mozna sie przejechac na taki doborze ;)

Asiek

1. Data: 2003-06-26 11:54:21

Od: "Abigail" <a...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam
> w rossmannie daja gruba gazeta o pielęgnacji i kosmetykach na szczescie
> artykuły nie są sponsorowane (...)

swietnie,
ostatnio przy okazji jakichs drobnych zakupow dorzucono mi malutkie
lustereczko - urocze, pomyslalam sobie, ale lekkiej piany dostalam gdy w
domu na paragonie zobaczylam - lusterko 0,01 zl. Znaczy sie jeden grosz. Pal
licho jeden grosz! tylko ze jesli to PREZENT, to niech bedzie za darmo, a
nie ze mi sie bez mojej wiedzy i zgody dolicza cokolwiek do paragonu! Dzis
jeden grosz, jutro 1 zl, za tydzien 10 zl? Dziekuje bardzo za takie
_prezenty_. Mam nadzieje ze ta gazetka nic Cie nie kosztowala?
Aha, na deser dopisze, ze krotko po tym incydencie znowu robilam zakupy w
innym Rossmannie i dziewcze przy kasie daje mi lustereczko i pytam czy tez
mi pani za nie policzy 1 grosik, jak to ostatnio mialo miejsce? a pani na
to - alez skad, lusterko zupelnie za darmo! Wiec juz nie wiem o co chodzi.
Jednak takie zagrywki utwierdzaja mnie w przekonaniu ze zawsze trzeba
wszystkim patrzec na rece i pilnowac swoich pieniedzy. Ale to juz inna
historia ;-)
No i chyba musze troche wyluzowac, bo niedlugo bede miala wszystkie sklepy
poobrazane! :-) (czy ja wymagam zbyt wiele od sprzedawcow??)

pozdrawiam Grupowiczki :) (i Grupowiczow tez)

A.

1. Data: 2003-06-26 12:23:40

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>nie ze mi sie bez mojej wiedzy i zgody dolicza cokolwiek do paragonu! Dzis
>jeden grosz, jutro 1 zl, za tydzien 10 zl?

Z tego, co sobie przypominam, sa jakies przeslanki (podatkowe ?), zeby nie
dawac za darmo. Dlatego np. komorki sprzedaja za 1 zl, a nie daja za darmo.
W Avonie jak byla np. oferta typu: kup maseczke za 10 zl, dostaniesz 2-ga
gratis, to na fakturze obie maseczki mialy cene 5 zl. itp. itd. Moze ktos tu
wie dokladnie i objasni ?

Swoja droga zylowac sie za 1 grosz... Ludzie...

>Dziekuje bardzo za takie
>_prezenty_.

Na drugi raz nie bierz. Mozesz zbankrutowac.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-06-26 12:52:29

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
(ciach)
> Swoja droga zylowac sie za 1 grosz... Ludzie...
Abigail chyba nie chodziło o to, że lustereczko kosztowało 1 grosz, ale o
to, że bez jej wiedzy doliczono coś do rachunku. Założę się, że jeżeli
kasjerka _zapytałaby_ czy Abigail chce lustereczko za 1 grosz (jak już ono
koniecznie ma coś kosztować), to nie byłoby problemu. To nie kwestia za ile,
ale kwestia grzeczności, uprzejmości, dbałości o klienta, czy czegoś tam
jeszcze. Kwestia etyki handlowej. Tak to postrzegam.

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-06-26 12:52:59

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gratis, to na fakturze obie maseczki mialy cene 5 zl. itp. itd. Moze ktos

Najprawdopodobniej chodzi tu o przekazanie towarow na "reklame", trzeba od
nich VAT zaplacic i to chyba od ceny zakupu. A w tym momencie jest to
dokumentowane jako normalna sprzedaz za 0,01 zl. Tak przypuszczam, ze o to
chodzi...
Pewnie lepiej by bylo, gdyby bylo gdzies w widocznym miejscu napisane, ze
przy zakupie czegos tam lusterko mozna kupic za 0,01 zl.

Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-06-26 12:57:22

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>(ciach)

To nie kwestia za ile,
>ale kwestia grzeczności, uprzejmości, dbałości o klienta, czy czegoś tam
>jeszcze. Kwestia etyki handlowej. Tak to postrzegam.

Dla mnie to jest malo istotne, ale zakladajac, ze Abigail tak sie tym 1 groszem
zdenerwowala/zniesmaczyla, to ja na jej miejscu po prostu bym zapytala kasjerke
'co i dlaczego', a nie 'obrazala sie' na sklep.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

próbka fluidu