10 minut!

1. Data: 2016-08-22 15:58:23

Temat: 10 minut!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

...w moim lesie i oto słuszny zapas do suszenia na Wigilię:
http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/2357037

:-)

2. Data: 2016-08-22 21:18:54

Temat: Re: 10 minut!
Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> ...w moim lesie i oto słuszny zapas do suszenia na Wigilię:
> http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/2357037
>
> :-)
faktycznie wysyp...
http://www.grzyby.pl/wystepowanie.htm

moze by pojechac...
tyle ze ja na dole. a na gorze najlepiej....

3. Data: 2016-08-22 21:49:24

Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> ...w moim lesie i oto słuszny zapas do suszenia na Wigilię:
> http://www.fotosik.pl/u/mazam/album/2357037
>
> :-)

To Ty masz swój las?
Czy ta blondynka "mazam" to właśnie ikselka?

Od lat spotykam Cię na róznych grupach dyskusyjnych ale nie wiedziałem że
zajmujesz się takimi fajnymi rzeczami i jesteś tak atrakcyjna a nie XLka jak
Się nazwałaś. Ile masz tych kotów, widzę tylko 3 i 2 psy.

pozdrowienia
Tomasz

4. Data: 2016-08-22 23:35:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 22 Aug 2016 21:49:24 +0200, Tomasz napisał(a):

> To Ty masz swój las?

Kawałek mam, sama sadziłam, tzn sadziliśmy z MŚK :-))

> Czy ta blondynka "mazam" to właśnie ikselka?

No jak widać :-)))

> Od lat spotykam Cię na róznych grupach dyskusyjnych ale nie wiedziałem że
> zajmujesz się takimi fajnymi rzeczami i jesteś tak atrakcyjna

Dzięki za komplement - spuszczam skromnie powieki ;-)

> a nie XLka jak
> Się nazwałaś.

No bo XL(ka) nie dotyczy mojego rozmiaru (choć maleńka to ja raczej nie
jestem), tylko samooceny i samouwielbienia ;-PPP

> Ile masz tych kotów, widzę tylko 3 i 2 psy.

Koty były i są dwa - bury strażnik naszego domowego Teksasu, czyli
Mruczysław Chrobry, oraz czarny spryciarz o bezdennie bezwyrazowych oczach
jak pluszowe misie, zwany z tego powodu Guzikiem.
Psy były kiedyś dwa (sznaucer olbrzym i niemiec), ale teraz już ich nie ma
(choroby, niestety...) i jest jeden nowy, berneńczyk.

> pozdrowienia
> Tomasz

Też pozdrawiam :-)

5. Data: 2016-08-27 00:45:02

Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> [...]
> Psy były kiedyś dwa (sznaucer olbrzym i niemiec), ale teraz już ich nie ma
> (choroby, niestety...) i jest jeden nowy, berneńczyk.

Mam też podobnego kota, zwie się Balbinkuś.
W załączeniu również autor tego bałaganu.

https://www.dropbox.com/sh/q7760y76vcud6wj/AACDjsUeK
J04m74_3YBxoRqSa?dl=0

6. Data: 2016-08-27 01:00:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Aug 2016 00:45:02 +0200, Tomasz napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> Mam też podobnego kota, zwie się Balbinkuś.
> W załączeniu również autor tego bałaganu.
>
> https://www.dropbox.com/sh/q7760y76vcud6wj/AACDjsUeK
J04m74_3YBxoRqSa?dl=0

Piekny kot i jego Pan, ach, coz za piekne wasy (u obu!).
;-)
Jestes dosc podobny do MSK - z typu urody, tyle ze MSK zabronilam brody i
wasow, ale moda przyszla znowu, a szlachetna siwizna dodaje zarostowi i
opalonej twarzy meskosci, wiec moze teraz ulegne ;-)))
Twoj Balbinkus (coz za oryginalne, fajne imie) bardzo podobny w typie do
mojego Guziczka.

7. Data: 2016-08-27 01:22:09

Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> Twoj Balbinkus (coz za oryginalne, fajne imie) bardzo podobny w typie do
> mojego Guziczka.

To nie mój Balbinkuś tylko moja Balbinkuś.

8. Data: 2016-08-28 18:00:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 27 Aug 2016 01:22:09 +0200, Tomasz napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> To nie mój Balbinkuś tylko moja Balbinkuś.

Pisałeś o niej "mam... kota... Balbinkuś" :-)

9. Data: 2016-08-28 19:02:22

Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisał

> Pisałeś o niej "mam... kota... Balbinkuś" :-)

Sądziłem że jest typowe żeńskie imię dlatego niczego nie uściślałem.

Dzikie wino, ratunku!
Sierpniowy warzywnik-kwietnik :-)
czy kaktusu mozna myc i czym
Pomidory bezopryskowe