"101 pomysłów"

1. Data: 2003-12-03 09:22:41

Temat: "101 pomysłów"
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zapomniałam wcześniej o tym napisać, ale już nadrabiam :)
Kupiłam jakiś czas temu numer specjalny "Czterech kątów", pt. "101
pomysłów dla Twojego domu" Tytuł jak tytuł, ale zawartość jest całkiem
interesująca i w sumie dość robótkowa (tzn. pomysły na rozmaite
zasłonki, pokrowce, poduszki, drobiazgi, jak dobierać kolory, wzory
itp.) Nie ma co prawda bardzo szegółowych instrukcji, co i jak należy
zrobić, ale większość z tych rzeczy nie wymaga specjalnego wykroju, a
jako inspiracja nadaje się jak najbardziej. Gazetka wciąż jest w
kioskach :) i kosztuje 14,90. Polecam :)

Pozdrawiam
Julita
--
http://www.floralia.republika.pl/strych.html