[xxx] Wystawa

1. Data: 2003-12-03 08:33:23

Temat: [xxx] Wystawa
Od: "Halutka" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiatam Wszystkich!

Kolejna wystawa, tym razem hafciarska. W Muzeum Włókiennictwa została niedawno
otwarta wystawa "Zima - Boże NArodzenie w tradycji hafciarskiej". Wystawa
została zorganizowana przy współpracy Muzeum przez Stowarzyszenie Miłośników
Haftu "Kanwa". Naprawdę jest tam wiele znakomitych prace. Wystawa będzie
czynna do 11.01.2004 r.

Serdecznie wszystkich zapraszam - zachwycona Halutka (Łódź)

PS: Trochę się pochwalę -są tam także 4 moje prace - 2 obrusy i 2 poduszki.
Ale gdzie moim pracom, do niektórych wystawionych przez moje koleżanki. No cóż
należy brać przykłąd z najlepszych!