176 cm wzrostu - 77 kg wagi - jak pomalutku zrzucic 7 kg?

1. Data: 2007-12-26 12:01:58

Temat: 176 cm wzrostu - 77 kg wagi - jak pomalutku zrzucic 7 kg?
Od: "premik" <p...@s...error.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o porade i zaproponowanie diety na kazdy dzien aby w ciagu 3-4
miesiecy pozbyc sie 7 kg? W ciagu tygodnia 1-2 razy mam mozliwosc korzystac
z basenu. Zalezy mi takze na informacji kiedy spozywac posilki, czy przed
basenem czy po. O ktorej najlepiej wypoczywac, isc spac? W jakich ilosciach
odzywiac sie rano i o ktorej max moge zjesc kolacje i obiad. Jak rozdzielac
posilki?

podr.
Q.

2. Data: 2007-12-26 15:14:29

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:fktg75$g8h$1@nemesis.news.tpi.pl, *premik* wrote:
> [...]
> spac? W jakich ilosciach odzywiac sie rano i o ktorej max moge zjesc
> kolacje i obiad. Jak rozdzielac posilki?

Jesc po basenie. Przyciac na slodyczach, cukrze, zmniejszyc ilosc produktow
z weglowodanami.
I ogolnie mniej żreć! a wiecej sie ruszac. Nie obzerac sie na noc - kiedy
najpozniej to zalezy od twojego planu dnia.
Reszta pytan to wedle uznania.

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

3. Data: 2007-12-27 09:21:31

Od: "m...@g...com" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Gru, 13:01, "premik" <p...@s...error.pl> wrote:
> [...]
> odzywiac sie rano i o ktorej max moge zjesc kolacje i obiad. Jak rozdzielac

faktycznie jedzenie raczej po pływaniu niż przed, co do godziny
ostatniego posiłku to proponuje 18 później i tak nic nie
strawisz ..... jedzenie bogate w biało to podnosi beztłuszczową mase
mięsniową i zwiększa poziom przemiany materii i najwazniejsze min 1,5
litra wody mineralnej dziennie nie gazowanej.
Jak dorzucisz do tego błonnik witaminy magnez to powinno sie udac tym
bardziej że planujesz rozumnie utratę wagi na poziomie 2 kg na
miesiąc ............. POWODZENIA

4. Data: 2007-12-27 12:09:34

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com napisał(a):

> faktycznie jedzenie raczej po pływaniu niż przed, co do godziny
> ostatniego posiłku to proponuje 18 później i tak nic nie
> strawisz .....

Tak? A cóż to takiego wydarza się o 18, że układ trawienny przestaje
działać? ;)))

j.

5. Data: 2007-12-27 16:41:41

Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> m...@g...com napisał(a):

> Tak? A cóż to takiego wydarza się o 18, że układ trawienny przestaje
> działać? ;)))

Układ trawienny o 18.15 idzie spać przecież. Ale wstaje o 6.20 i dalej
trawi. ;)

MSPANC.

pzdr,
dkzzzzzzzz.

6. Data: 2007-12-28 09:34:00

Od: "m...@g...com" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Gru, 17:41, "dekazzze" <d...@g...pl> wrote:
> Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w
wiadomościnews:slrnfn75fu.rg9.januszek@gimli.mierzwi
ak.com...

> Układ trawienny o 18.15 idzie spać przecież. Ale wstaje o 6.20 i dalej
> trawi. ;)
>
> MSPANC.
>
> pzdr,
> dkzzzzzzzz.

wydaje mi się ze tak powinno być to zorganizowane co prawda sie nie
kładzie spac, ale powinieneś mu dac wypocząć......
Choć niektórzy wystarczy że wypiją trochę oleju najlepiej
syntetyk ..... :) a życie staje sie proste i mozna stukać w klawiaturę
i szukac czegoś co nadaje sie do zaczepki ....... Panowie napiszcie
cos madrego tylko raz tak na świeta które sie skończyły w wigilie
zwierzęta przemawiały ludzkim głosem myśłałem że inni też a tutaj nic
cisza.

7. Data: 2007-12-28 17:24:41

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@g...com napisał(a):

> [...]
> cos madrego tylko raz tak na świeta które sie skończyły w wigilie
> zwierzęta przemawiały ludzkim głosem myśłałem że inni też a tutaj nic

Bo wiesz, to "nie jedz po 18" to taka typowa logika dziecka, ktore
uwaza, ze jak zasloni oczy i nic nie widzi to i inni go nie widza bo jak
czlowiek idzie spac to wyobraz sobie, ze nadal wszystko dziala ;P

j.

8. Data: 2007-12-28 19:09:50

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-12-2007 o 10:34:00 m...@g...com <m...@g...com>
napisał(a):

> Panowie napiszcie cos madrego

Akurat Panowie napisali mądrzej niż Ty.

--
Pozdrawiam. Janusz.

9. Data: 2007-12-28 21:34:47

Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...

> [...]
> cos madrego tylko raz tak na świeta które sie skończyły w wigilie
> zwierzęta przemawiały ludzkim głosem myśłałem że inni też a tutaj nic

Wybacz, ale pisząc takie głupoty NIE MOŻESZ oczekiwać, że nikt nie
zareaguje... to jest internet;) Jednak każdy się może wygłupić czy pomylić i
każdemu się to zdarza. Nie musisz tak reagować, trochę poczucia humoru;)))
aa i jak już tak stukasz w klawiaturę jak sam się określasz "bez ładu i
składu" to nic z tego powyżej nie da się zrozumieć;))

pzdr,
dkzzzzz.

10. Data: 2007-12-30 22:58:14

Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odzywiac sie rano i o ktorej max moge zjesc kolacje i obiad. Jak rozdzielac

Cześć, ja mam taki przepis na dobrą sylwetkę, ale od razu uprzedzam
złośliwych, że ameryki nie odkryłem i pisać można wszystko, a zrobić
to już zależy tylko od twojej silnej woli. Jeśli masz jej dość, sukces
murowany.
Ogranicz słodycze, zmień pieczywo na pełnoziarniste w celu
wzbogacenia pożywienia w błonnik, jedz posiłki małe i często, nie
głódź się, jedz najpóźniej 2-3godz przed snem, ponieważ podczas snu
zmniejsza się metabolizm w organiźmie i organizm nie potrzebuje dużej
ilości węglowodanów, a co nie spalone odkłada się w postaci tłuszczu.
Rozpocznij uprawianie jakiegoś sportu który wymaga sporego wysiłku
fizycznego, ale ważne jest abyś się nie forsował zbytnio od razu tylko
stopniowo zwiększaj intensywność ćwiczeń. i ważne jest nie to jak
sobie mocno poćwiczysz tylko żeby ćwiczyć regularnie i długo, to daje
efekty.
Musisz się dobrze wysypiać, nie słodzić herbaty itp, i możesz pić
czerwoną herbatkę, a nie jakieś tam wynalazki za kilkaset złotych.
Czerwona herbata to jest produkt całkowicie naturalny i spala tłuszcz
a nie powoduje przeczyszczania jak te drogie diety, w efekcie można
schudnąć nie zmieniając specjalnie diety. Nie pij napojów słodkich i
gazowanych, nie jedz chipsów itp nie potrzebnych produktów. No ale to
już zaczyna być przepis na długie i zdrowe życie a nie na chwilowe
schudnięcie hehe.
dużo informacji na temat czeronej herbaty znajdziesz na
http://www.dobreherbaty.pl/?cat=38
Życzę powodzenia w realizacji ambitnego planu.
Mirek

jak liczyć węgle?
bulimia
Ryby bez słodzików - gdzie kupić?
Moj sposob na Tradzik / pryszcze - co jesc
Pyt. o tłuste serniki i masło