18-te urodziny Krysi Thompson

1. Data: 2002-12-14 23:28:25

Temat: 18-te urodziny Krysi Thompson
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzisiaj a wlasciwie juz wczoraj
z okazji urodzin zdrowia, szczescia, pomyslnosci, nowych patelni, zero
zakalcow, bycia z nami do konca swiata i jeden dzien dluzej w tej kuchni.

moc buziaczkow Jola L-L

1. Data: 2002-12-15 00:05:54

Temat: Re: 18-te urodziny Krysi Thompson
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jola L-L" <j...@i...pl> a écrit dans le message de news:
atgf3k$3nf$...@n...tpi.pl...
> dzisiaj a wlasciwie juz wczoraj
> z okazji urodzin zdrowia, szczescia, pomyslnosci, nowych patelni, zero
> zakalcow, bycia z nami do konca swiata i jeden dzien dluzej w tej kuchni.
>
> moc buziaczkow Jola L-L

Stooo lat, stooo lat
niech zyje, zyje nam !

Ewcia

ps. i niech gwiazdka pomyslnosci
niegdy nie zagasnie !
A kto z nami nie wypije...
...(no, wiecie co)

--
Niesz !

1. Data: 2002-12-15 01:15:17

Od: "JurekA" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia T. ma 18? To sie dobrze trzyma jak na 18:-))))))

JurekA
e-mail: j...@o...pl | j...@o...nl
http://gone

1. Data: 2002-12-15 06:08:42

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L wrote:
> dzisiaj a wlasciwie juz wczoraj
> z okazji urodzin zdrowia, szczescia, pomyslnosci, nowych patelni, zero
> zakalcow, bycia z nami do konca swiata i jeden dzien dluzej w tej kuchni.

Krysiu kochana :-). W końcu Ci dowód wydadzą ;-))). To chyba największy
prezent - taki przedsmak dorosłości ;-))).
Podłączam się do życzeń Joli i dopisuję jeszcze: dużo pieniążków na te
nowe patelnie ;-), no i żeby zawsze było co do gara włożyć :-))).

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-12-15 07:23:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

o choroba...wydalo sie ;)))

klaniam sie nisko, pod kolanka sciskam

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-12-15 12:21:00

Od: walkie <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L wrote:
> dzisiaj a wlasciwie juz wczoraj
> z okazji urodzin zdrowia, szczescia, pomyslnosci, nowych patelni, zero
> zakalcow, bycia z nami do konca swiata i jeden dzien dluzej w tej kuchni.
>
> moc buziaczkow Jola L-L

Sto lat sto lat - nie caluje i na impreze nie ide bo pratkuje :>(

Walkie!

1. Data: 2002-12-15 19:04:22

Od: "katarzyna" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jola L-L" <j...@i...pl> wrote in message
> z okazji urodzin zdrowia, szczescia, pomyslnosci,...<

sie dolaczam
katarzyna

1. Data: 2002-12-15 20:48:44

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jola L-L" wrote
> dzisiaj a wlasciwie juz wczoraj

To ja sie dolaczam, troche spozniona, ale mam nadzieje, ze to nie odbiera
zyczeniom mocy.

Wszystkiego najlepszego :)

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

1. Data: 2002-12-15 22:32:29

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jola L-L <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:atgf3k$3nf$...@n...tpi.pl...
> dzisiaj a wlasciwie juz wczoraj
> z okazji urodzin zdrowia, szczescia, pomyslnosci, nowych patelni, zero
> zakalcow, bycia z nami do konca swiata i jeden dzien dluzej w tej kuchni.
>
> moc buziaczkow Jola L-L

Krysiu droga, niech Ci humor dopisuje a praca lekka bedzie!

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-12-16 09:48:24

Od: dorota bugla <o...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jola L-L napisał:
> dzisiaj a wlasciwie juz wczoraj
> z okazji urodzin zdrowia, szczescia, pomyslnosci, nowych patelni, zero
> zakalcow, bycia z nami do konca swiata i jeden dzien dluzej w tej kuchni.

i oshin i oshin sie dolacza :)))))))))))))))))))))
z zyczeniami glownie usmiechowymi
:))))))))
--
oshin
--

ANALIZA WŁOSÓW - BIOMOL ("Olivia", styczeń 2003, str.94)
bobowe danie