2+2*2=8

11. Data: 2010-01-18 07:18:25

Temat: Re: 2+2*2=8
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. "medea" <e...@p...fm>
news:hj04vv$8mp$1@nemesis.news.neostrada.pl...
1. "Ender" <e...@n...net>
news:hj0442$n66$1@news.onet.pl...
> "Magdulińska" <m...@o...pl>

1.
> To jest naprawdę mocne! :-))
> ENder

2.
> Że co?
>
> Zdumiona

To jest piękne. W przestrzeni słowa (LOGOS) wszystko jest możliwe.
W algebrach liniowych 2+2 = 4. To arytmetyka klasyczna, od której
zaczyna się nauka o liczebnikach (liczenie na palcach).
W algebrach nieliniowych 2+2 =/= 4 i może być równe 3 gdy taki
jest algorytm skali wagowej.
przykład:
Wlewamy 2 litry spiritusu do 2 litrów wody. Suma objętości jest
mniejsza od 4, co każdy może sprawdzić empirycznie.
To matematyka reala = matematyka liczb mianowanych
w wielowymiarowej przestrzeni zdarzeń. :-)
komentarz:
Są 3 sWery osobowości: intelektualna, emocjonalna i seksualna.
Opis werbalny który zaprezentowałem powyżej dotyczy sWery
intelektualnej, a więc sWery umysłu i logiki.
W sWerze emocjonalnej zaprezentowany przez Magdę tekst
wywołuje zdumienie i/lub bunt: "Jak to! Przecież mnie inaczej uczono".
W sWerze seksualnej kojarzy się z demotywatorem: "nie myśl, a działaj"
Czy Magda była świadoma treści, które przekazuje, czy było to
chwilowe "zaćmienie umysłu" - to pozostaje jej tajemnicą, tajemnicą
immanentnego świata doznań mentalnych, w którym oprócz
świadomości rządzą także reguły podświadome. Często jest tak,
że człowiek nie zastananawia się dlaczego coś robi - a robi bo tak
steruje podświadomość. To pomroczność jasna = wiem, że coś
robię ale nie wiem dlaczego i nie mogę się powstrzymać. ;)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psf,psp | apm
miłośnik mądrości i nie tylko :)

12. Data: 2010-01-18 10:28:11

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:
> 2. "medea" <e...@p...fm>
> 1. "Ender" <e...@n...net>

> 1.
>
> 2.

A dlaczego, Robaczku, zmieniłeś kolejność cytowań?

To było celowe?
Proszę o wyjaśnienie, bo nie mam pewności, czy to Twoja ingerencja, czy
może mój czytnik nawala...

Ewa

13. Data: 2010-01-18 10:28:46

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Widzę, że dziewczyna faktycznie cię fascynuje.

I to nie od wczoraj zresztą. ;)

Ewa

14. Data: 2010-01-18 13:20:24

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm>

> [...]
>
> To było celowe?
> Proszę o wyjaśnienie, bo nie mam pewności, czy to Twoja ingerencja, czy może mój

Zobacz Ewo. To co się stało dokładnie odpowiada tematowi.
2+2*2 równa się sześć lub osiem zależnie od kolejności wykonywania
działań.
Post ENdera wysłany jest o godzinie 23:48
Twój post Ewo wysłany jest o godzinie 23:52
Chronologicznie więc jego post jest pierwszy,
a Ty się mnie pytasz dlaczego zmieniłem kolejność cytowań
skoro Twój post jest pierwszy od końca.
czyli:
czy szklanka jest w połowie pusta czy w połowie pełna.
. . .
A jaka jest prawidłowa odpowiedź?
Banalna
Każde twierdzenie jest poprawne gdy jest uzasadnione prawdziwością.
Twierdzenia bez uzasadnienia prawdziwości są nowomową,
a więc umiejętnością takiego gadania by nic nie powiedzieć
czyli klasyczny [CIACH] ;)

Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

PS. Czy Cipomogłem* zrozumieć? ;)

*Cipomogłem miało być Ci pomogłem - pszepraszam za błąd :D

15. Data: 2010-01-18 13:28:06

Temat: Re: 2+2*2=6
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdulińska" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zastosuj kolejność wykonywania działań w matematyce.
> I. Działania w klamrach, nawiasach kwadratowych i w nawiasach okrągłych
> 1. Potęgowanie i pierwiastkowanie
> 2. Mnożenie i dzielenie
> 3. Dodawanie i odejmowanie
>
> czyli:
> 2+(2*2)=2+4=6

A można jakoś jaśniej prosić ? Bo mi cały czas nie wychodzi.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

16. Data: 2010-01-18 16:08:55

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zeusx" <z...@p...onet.pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Hmm, inteligencja polega na bezmyślnym działaniu ? Bo nie ma czasu?
> zx

Dokładnie.
Inteligencja opiera się na pamięci i refleksie.
- dlatego inteligenci wygrywają z intelektualistami.
Są po prostu szybsi. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

17. Data: 2010-01-18 16:31:52

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" napisał:

> pszepraszam za błąd :D

Nie stokrotkuj, błagam!

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

18. Data: 2010-01-18 17:15:22

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> Nie stokrotkuj, błagam!
> --
> Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Wiesz co jest wspólnego w wypowiedzi Ewy i Twojej?
Jednakowo zrobiłyście CIACH wycinając moje wyjaśnie bez słowa.
Zgadnij komu i do czego służą takie zabiegi erystyczne. OK? :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
"Nie dyskutuj z idiotą, bo sprowadzi rozmowę w maliny,
później pokona doświadczeniem, aż w końcu ludzie nie będą
dostrzegać między wami różnicy."

19. Data: 2010-01-18 17:21:19

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Robakks pisze:

> Post ENdera wysłany jest o godzinie 23:48
> Twój post Ewo wysłany jest o godzinie 23:52
> Chronologicznie więc jego post jest pierwszy,

A czy oprócz parametru czasowego uznajesz parametr przyczynowo-skutkowy?

Ewa

20. Data: 2010-01-18 17:41:08

Od: "Robakks" <R...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm>

> A czy oprócz parametru czasowego uznajesz parametr przyczynowo-skutkowy?
>
> Ewa

Ten parametr przyczynowo-skutkowy jest podobny do szklanki
w połowie pustej, w połowie pełnej.
Niektórzy korzystając z tego parametru swoje odpowiedzi piszą
pod postem, a niektórzy nad postem.
To tylko umowa.
Chronologia nie jest umową.
2+2*2 jest równe 8 gdy działania wykonuje się chronologicznie.
Umowa o wykonywaniu najpierw mnożenia -- tu nie działa. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

FUNDAMENTALNE PYTANIE, CZYLI...
Re: Cisza na psp, wicher dmie,
Re: Człowiek jest tym czym nie jest i nie jest tym czym jest.
Faszyzm w imię Miłości
WIDAC...