2 WC w nieduzym mieszkaniu

1. Data: 2004-11-08 08:17:14

Temat: 2 WC w nieduzym mieszkaniu
Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czołem.

</luźna dygresja>

Swego czasu rzuciłem okiem na kilka nowych projektów mieszkań o
powierzchni 60 i kilka m^2 ( 3 pokoje ) i zdziwiło mnie to, że tam
projektuje się 2 WC: jedno w wydzielonym pomieszczeniu, drugie w
łazience. Jak dla mnie to na tym niedużym metrażu 2 WC to lekka
przesada, tym bardziej że tamte łazienki były i tak mocno zagracone.

</>

Co o tym myślicie ?

--
P. Jankisz
trochę o rowerach:

1. Data: 2004-11-08 08:42:52

Temat: Re: 2 WC w nieduzym mieszkaniu
Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Nov 2004, PeJot wrote:

> [...]
> łazience. Jak dla mnie to na tym niedużym metrażu 2 WC to lekka
> przesada, tym bardziej że tamte łazienki były i tak mocno zagracone.

A na pewno w każdym przypadku były to dwa WC, a nie np. bidet w łazience?

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2004-11-08 08:47:30

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" napisał(a):

> A na pewno w każdym przypadku były to dwa WC, a nie np. bidet w łazience?

2 WC. Z resztą bidet solo też byłby chyba niepraktyczny.

1. Data: 2004-11-08 08:52:21

Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
| łazience. Jak dla mnie to na tym niedużym metrażu 2 WC to lekka
| przesada, tym bardziej że tamte łazienki były i tak mocno zagracone.

Że wreszcie jakiegoś projektanta prawidłowo wykształcono. Ja mam na trzy
osoby dwie i pół łazienki (pół, bo mała wanna w jednej) i wreszcie czuję, że
żyję jak człowiek cywilizowany.

S.

1. Data: 2004-11-08 08:54:41

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 8 Nov 2004, PeJot wrote:

> 2 WC. Z resztą bidet solo też byłby chyba niepraktyczny.

Zapewne, ale widziałem i takie projekty.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2004-11-08 09:00:19

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Snigdha napisał(a):

> Że wreszcie jakiegoś projektanta prawidłowo wykształcono. Ja mam na trzy
> osoby dwie i pół łazienki (pół, bo mała wanna w jednej) i wreszcie czuję, że
> żyję jak człowiek cywilizowany.

To nie o łazienkę idzie tylko o samo WC. Ja na 4 osoby w tym 2 dzieci
mam 1 WC i 1 łazienkę i nie narzekam. Chociaż po ostatnich dyskusjach o
pisuarach w mieszkaniu ( tu albo na pl.cośtam.budowanie ) ziarno
niepewności zostało zasiane ;)

1. Data: 2004-11-08 09:20:25

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to widzisz zależy jeszcze od płci dzieci.
Z chłopakami to i bez łazienki można wytrzymać ;-))
JaC

1. Data: 2004-11-08 09:32:57

Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tak mialem na planach, mieszkanie 67 m2. I zrezygnowalismy z kibelka
w lazience, zostawilismy tylko w oddzielnym wc.
Po prawie roku jestem zadowolony z tej decyzji. Mieszkamy w trojke.

barney

1. Data: 2004-11-09 18:13:13

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja na dwie dorosłe osoby mam dwie łazienki (jedna większa, z wanną, podwójną
umywalką, bidetem i WC, druga mała, WC + prysznic). I bardzo sobie chwalę.
Chociaż gdyby to miało być kosztem np. pokoju, to pewnie wolałabym większy
pokój...

Natalia

Jak zacząć
Panele
pralka Candy CTD 125
[agd] Prosba o pomoc przy wyborze lodowki
Multiszlifierka "Dremel"