2 pytania mam...

1. Data: 2001-08-14 07:24:50

Temat: 2 pytania mam...
Od: "--jerry--" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Bede wdzieczny za odpowiedz na 2 pytania:

1. Czy na wannach akrylowych mocuje sie baterie sztorcowe (czy nie peknie
pod naciskiem, gdy ktos sie np.oprze o baterie)? Czym ewentualnie sie wierci
otwory?

2. Czy jakas inna firma niz Ardo produkuje lodowki 50 cm szerokosci?

Pozdrawiam,
Jarek

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

1. Data: 2001-08-14 07:49:07

Temat: Re: 2 pytania mam...
Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "--jerry--" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Bede wdzieczny za odpowiedz na 2 pytania:

1. Widziałem takie baterie już zamontowane, więc chyba się montuje.
Aczkolwiek trzeba sprawdzić czy jest jakieś wzmocnienie w miejscu montażu
baterii, jeśli jest w ogóle takie miejsce - wanna może nie być po prostu
przystosowana do baterii sztorcowej. A wierci się najpierw otwór prowadzący
wiertełkiem, a potem otwornicą.

> 2. Czy jakas inna firma niz Ardo produkuje lodowki 50 cm szerokosci?

Poszukaj na www.to.czy.to i w parametrach podaj szerokość lodówki.

Janusz

1. Data: 2001-08-14 08:32:13

Od: "anar" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Czy na wannach akrylowych mocuje sie baterie sztorcowe (czy nie peknie
> pod naciskiem, gdy ktos sie np.oprze o baterie)? Czym ewentualnie sie
wierci
> otwory?
[CIACH]

Ja wierciłem w swojej w narożniku wanny. Przy mocowaniu baterii wzmocniłem
od spodu dosyc grubą blachą aluminiową (3mm). Im większa powierzchnia
wzmocnienia tym oczywiście lepiej. Póki co trzyma dobrze i nie wygląda na
to, że się wyrwie. Proponuję jednak nie używać baterii jako uchwytu do
wstawania z wanny.
pozdr
anar

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

Sa normy?
[Krakow] Wywiad gospodarczy - SM "Dom dla Mlodych"
szukam mieszkania (do wynajecia)
Potrzebuje kogoś od aranżacji wnętrz
Warszawa - tanie dzialki i domy